محمدی: به سلطانی فر قول کسب 4 مدال در المپیک را ندادیم

به گزارش اوج باور، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تنها قولی که به وزیر ورزش دادیم، این بود با تمام توان کار کنیم و ملی پوشان کم فروشی نکنند.

محمدی: به سلطانی فر قول کسب 4 مدال در المپیک را ندادیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، غلامرضا محمدی در خصوص شرایط تیم ملی کشتی آزاد در جمع خبرنگاران گفت: اولین اردوی رسمی ما برای حضور در تورنمنت ایتالیا که دارای رنکینگ هم هست، در حال برگزاری است. در این تورنمنت چهار نفر به نام های بهنام احسان پور، یونس امامی، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع شرکت می نمایند و بقیه در جام تختی کشتی می گیرند.

وی اضافه کرد: بعد از جام تختی نفرات تیم اعزامی به قهرمانی آسیا را معرفی می کنیم و سپس چهار نفر به گزینشی چین که 7 تا 9 فروردین برگزار می گردد، اعزام می شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره مصدومیت علیرضا کریمی و حسن یزدانی گفت: آسیب دیدگی اجتناب ناپذیر است، اما جاهایی باید خودمان مدیریت کنیم، به ویژه در سال المپیک. من قبلا نگرانی خودم را مطرح نموده بودم. انتظارات از کشتی بالا و به حق است و ما نباید خودزنی کنیم.

محمدی تاکید نمود: مصدومیت این دو نفر خیلی ها را نگران نموده است. تمام توان را گذاشتیم و حسن یزدانی سر و حال و آماده بازگشت است. البته عجله هم نداریم. قول می دهم حسن یزدانی به المپیک می رسد و از اواسط بهمن به بعد هم روی تشک می آید.

وی مطرح نمود: تنها نگرانی ما علیرضا کریمی است. او دو راه بیشتر نداشت؛ جراحی یا PRP که ما راه دوم را انتخاب کردیم، چون اگر جراحی می کرد، المپیک را از دست می داد و روش PRP آخرین شانس کریمی است.

محمدی اعلام کرد: کریمی بعد از 2.5 تا 3 ماه می تواند روی تشک بیاد که اگر نتواند ادامه بدهد، المپیک را از دست می دهد و من امیدوارم این اتفاق نیفتد. البته گزینه های دیگر مثل محمد حسین محمدیان هم داریم.

وی گفت: ما باید بیشتر مراقب باشیم، چون زمان را به اندازه کافی از دست داده ایم . شرایط کشتی در سال 2017 و 2018 خوب نبود؛ اما در جهانی قزاقستان بهتر شدیم. کوشش می کنیم به دور از حاشیه و در آرامش ابتدا سهمیه بگیرسم و بعد به دنبال مدال المپیک باشیم.

محمدی در خصوص انتظاری که وزیر ورزش از کشتی آزاد برای کسب چهار مدال المپیک توضیح داد: وزیر محبت دارد، اما انتظار او و همکاران این است و ما هیچ قولی ندادیم و هیچ مربی عاقلی چنین کاری نمی کند. تنها قولی که دادیم این بود با تمام توان کار کنیم و ملی پوشان کم فروشی ننمایند. حتی الان کسب سهمیه کامل هم کار سختی است. اگر عمری باقی باشد در المپیک بچه ها بهترین عملکرد را خواهند داشت. خواسته ما هم فراهم کردن امکانات در اردوها و اینکه مسائل اقتصادی کادر فنی و ورزشکاران رفع گردد، است که برای حل آن قول داده اند که فکر می کنم رفع گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 75

به "محمدی: به سلطانی فر قول کسب 4 مدال در المپیک را ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: به سلطانی فر قول کسب 4 مدال در المپیک را ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید