مدیرکل زندان های استان تهران به زندان دماوند رفت

به گزارش اوج باور، تهران (پانا) - مدیر کل زندان های استان تهران از زندان دماوند بازدید کرد.

مدیرکل زندان های استان تهران به زندان دماوند رفت

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش قوه قضاییه، مدیر کل زندان های استان تهران در بازدید از ندامتگاه دماوند، ضمن گفت وگو با مددجویان گفت: بحمدالله با برنامه ریزی و ایجاد تحولات اساسی و بنیادین در سطوح اقدامات رفاهی، عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و اشتغال دگرگونی عظیمی در مراکز تامینی و تربیتی استان تهران ایجاد شد.

سید حشمت الله حیات الغیب مدیر کل زندان های استان تهران که به منظور آنالیز شرایط اندرزگاه ها و شرایط رفاهی مددجویان در ندامتگاه دماوند حضور یافته بود گفت: کار اصلی ما اصلاح و تربیت زندانیان است و این مسئولیت خطیر ایجاب می نماید با استفاده از ابزار متنوع و خلاقانه و نیز استفاده از روش های نوین علمی، آموزشی، تربیتی و برنامه ریزی مدون در جهت تحقق این اهداف کوشش نمائیم.

حیات الغیب تأکید کرد: از آنجا که کشور در شرایطی قرار گرفته است که پروتکل های بهداشتی بایستی با دقت رعایت گردد، مناسب بودن محیط زندان های استان و تمام فضاها نقش مهمی در سلامت فیزیکی و روانی زندانیان دارد.

وی اضافه نمود: کار اصلی ما اصلاح و تربیت زندانیان است و این مسئولیت خطیر ایجاب می نماید با استفاده از ابزار متنوع و خلاقانه و نیز استفاده از روش های نوین علمی، آموزشی، تربیتی و برنامه ریزی مدون در جهت تحقق این اهداف کوشش نمائیم.

مدیر کل زندان های استان تهران با تأکید بر لزوم گشترش زمینه های بازگشت سالم مددجویان به اجتماع ادامه داد: نظارت و کنترل مستمر بر عوامل محیطی در ارتقای سلامت افراد نقش اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می توان در تغییر، رشد و باز پروری شخصیت مددجویان اثرگذار بوده، به اهداف متعالی سازمان زندانها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد.

او ادامه داد: ارتقای فعالیت های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان های استان تهران است و اجرای این امر تنها با صرف هزینه، وقت و استفاده از ابزار و دانش متخصصان، اقدامات تربیتی محقق خواهد شد.

حیات الغیب با اشاره به کوشش جهادگونه کارکنان تمام بخشها در زندان ها توضیح داد: بحمدالله با برنامه ریزی و ایجاد تحولات اساسی و بنیادین در سطوح اقدامات رفاهی، عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و اشتغال دگرگونی عظیمی در مراکز تامینی و تربیتی استان تهران ایجاد شد و این کوشش ها با جدیت روزافزون ادامه دارد.

وی همچنین گفت: گسترش فضاهای فرهنگی تربیتی، حرفه آموزی و اشتغال و نیز ایجاد محیط شاداب و زیباسازی اماکن موجب ارتقای انگیزه تربیتی و خودسازی در زندانیان می گردد که بر اساس آن جهت بازگشت سالم به جامعه روشن تر می گردد.

در ادامه بازدید مدیرکل زندان های استان تهران از اندرزگاه آشپزخانه، بهداری، نانوایی و واحدهای فرهنگی و اشتغال بازدید نموده، ضمن ملاقات و تبادل نظر با مددجویان حاضر در بخشهای مختلف، دستورات و راهکارهایی در مورد آنالیز مشکلاتشان ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 758

به "مدیرکل زندان های استان تهران به زندان دماوند رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل زندان های استان تهران به زندان دماوند رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید