مسکو هدف اصلی تحریم های جدید آمریکا را اعلام نمود

به گزارش اوج باور، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به تحریم های اعلامی دیروز علیه کشورش از سوی واشنگتن گفت که تحریم های جدید به روابط دو جانبه آسیب بیشتری می زند.

مسکو هدف اصلی تحریم های جدید آمریکا را اعلام نمود

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سفیر روسیه در آمریکا در این خصوص گفت: اقدامات دولت آمریکا فقط یک اقدام غیردوستانه و مضر علیه مسکو است که بحران در روابط دو جانبه را عمیق تر خواهد نمود.

وی در این باره ادامه داد: اتهامات علیه مقامات روسیه درباره نقض حقوق بشر بی اساس و بی مورد است. به نظر می رسد دولت آمریکا در کوشش است با چنین اقدامات مخرب و غیر سازنده ای توجه افکار عمومی را از مسائل جدی و نظام مند در داخل آن کشور از جمله در زمینه حقوق بشر، منحرف کند.

آناتولی آنتونوف افزود: روسیه بارها خواهان کنارگذاشتن تحریم های غیرقانونی و یک جانبه و بازگشت به روابط عادی میان کشورها شده است. چنین روابطی، گفتگوی برابر و محترمانه را طلب می نماید. ما هیچ پاسخی را به پیشنهادات خود دریافت نکرده ایم.

لازم به ذکر است، وزارت خزانه داری آمریکا دیروز پنجشنبه 13 شخص و 6 نهاد روسی را به بهانه دفاع از ناقضان حقوق بشر در فهرست تحریم های خود قرار داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 725

به "مسکو هدف اصلی تحریم های جدید آمریکا را اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو هدف اصلی تحریم های جدید آمریکا را اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید