مشخصات کلیدی گلکسی S21 فن ادیشن در وب سایت TENNA منتشر شد

به گزارش اوج باور، گلکسی S21 فن ادیشن اواخر سال جاری قرار است رسما رونمایی و راهی بازار گردد به همین دلیل امروز شاهد حضور این گوشی در وب سایت TENNA و در نتیجه افشای مشخصات فنی کلیدی آن بودیم.

مشخصات کلیدی گلکسی S21 فن ادیشن در وب سایت TENNA منتشر شد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی سایت ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

گلکسی S21 فن ادیشن در ابتدا قرار بود در سه ماه سوم سال جاری رونمایی و راهی بازار گردد. اما خب بنا به یک سری مسائل و همچنین به این دلیل که شرکت کره ای می خواهد در سه ماه سوم از گوشی های تاشوی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 رونمایی کند، رونمایی از گوشی مورد انتظار سامسونگ به سه ماه آخر موکول شد. یعنی بازه زمانی که شرکت کمتر در آن به معرفی یا عرضه گوشی می پرداخت.

گلکسی S21 فن ادیشن اما نسخه مقرون به صرفه پرچم داران سری S21 خواهد بود که اتفاقا با قیمت مناسبی هم راهی بازار شده بودند اما خب سامسونگ برای جلب هرچه بیشتر رضایت کاربران تصمیم گرفت این مدل را فراوری و راهی بازار کند. البته به نظر می رسد به دلیل کمبود تراشه پرچم دار و در نتیجه کاهش فراوری این گوشی، شاهد عرضه آن در بازارهای خاص باشیم که خب امیدواریم این اتفاق رخ ندهد چون S21 فن ادیشن یکی از بهترین گوشی هایی است که می توان در بازه قیمتی کمتر از 800 دلار خریداری کرد.

همانطور که اشاره شد، تا به این لحظه در رابطه با گلکسی S21 فن ادیشن خبرهای زیادی منتشر شده است و می توان گفت تقریبا از تمام قابلیت ها و مشخصات آن در حد شایعه ای بسیار محتمل باخبریم. اما خب لیستی که در وب سایت TENNA وجود دارد به صورت قطعی ما را از بابت یک سری مشخصات فنی کلیدی گلکسی S21 فن ادیشن مطلع می نماید. از جمله این قابلیت ها می توان به نمایشگر 6.4 اینچی با پنلی از جنس AMOLED اشاره نمود که از نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز بهره می برد. منبع تغذیه ای که برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد یک باتری 4370 میلی آمپر ساعتی است که البته حداقل ظرفیت آن به حساب می آید و در مشخصات فنی گوشی معمولا 4500 میلی آمپر ساعت نوشته می گردد.

از سایر مشخصات این گوشی می توان به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 اشاره نمود که البته گفته می گردد شاید از اگزینوس 2100 هم در آن استفاده گردد. با این حال با توجه به اینکه فعلا تمام شرکت های فراورینماینده تراشه با مشکل کمبود منابع مورد احتیاج برای فراوری تراشه قدرتمند روبرو شده اند، بعید به نظر می رسد گلکسی S21 فن ادیشن به آن میزانی که باید به فراوری انبوه برسد تا سامسونگ بتواند آن را در تمام بازارهایی که سری گلکسی S21 به فروش رفت عرضه کند. چون خبرها و شایعات اخیر به این موضوع اشاره داشتند که این گوشی به دلیل مشکل یاد شده فقط در بازار اروپا و آمریکا عرضه خواهد شد.

علاوه بر این ها، شنیده بودیم سامسونگ می خواهد پشتیبانی از شارژر 45 واتی را به گلکسی S21 فن ادیشن اضافه کند، اما از این بابت که آیا این شارژر درون جعبه وجود خواهد داشت یا خیر بی خبریم. البته به نظر می رسد در بهترین حالت، فقط پشتیبانی از این شارژر را ببینیم و نه قرارگیری آداپتور درون جعبه. احتمالا همان آداپتور 25 واتی درون بسته بندی این گوشی قرار خواهد گرفت اما کاربران در صورت تمایل می توانند مدل 45 واتی را نیز به صورت لوازم جانبی از بازار تهیه نمایند؛ البته اگر این خبر درست باشد.

با این حال تا رونمایی رسمی از گلکسی S21 فن ادیشن که یکی از مورد انتظارترین گوشی های سال 2021 نیز به حساب می آید مدت زمان زیادی باقی مانده و طبیعتا تا آن موقع خبرهای بیشتر و موثق تری پیرامون آن بدستمان خواهد رسید. البته بعضی از اطلاعاتی که اکنون منتشر شده نظیر مواردی که در وب سایت TENNA شاهد بودیم موثق هستند اما خب هنوز یک سری سوالات بی پاسخ باقی مانده نظیر قیمت، تاریخ دقیق رونمایی و عرضه (همچنین بازار عرضه) و … که انتظار داریم طی هفته ها یا ماه های آینده به همه آن ها پاسخ داده گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1032

به "مشخصات کلیدی گلکسی S21 فن ادیشن در وب سایت TENNA منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی گلکسی S21 فن ادیشن در وب سایت TENNA منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید