مقاله: قدم زدن در خیابان رابسون ونکوور (Robson Street)

به گزارش اوج باور، خیابان گرینویل را تا خیابان جرویس ادامه دهید و می توانید بین آن ها، برندهای بین المللی زیادی را در هر زمینه ای که بخواهید (جواهرات، لوازم آرایشی، پوشاک، لباس ورزشی و …) مشاهده کنید. اگر در پی برندهای لوکس خارجی می شد، یک بلوک خارج از خیابان رابسون ونکوور در نزدیکی تقاطع خیابان بورراد و آلبرنی، بسیاری از آن ها قرا گرفته اند.

مقاله: قدم زدن در خیابان رابسون ونکوور (Robson Street)

پس از آن، به سمت غرب پیش بروید و پس از عبور از کتابخانه عمومی ونکوور که شبیه به کولوسئوم است می توانید، یکی از نمادین ترین جاذبه های ونکوور یعنی گالری هنر این شهر را که بخشی از میدان رابسون است، مشاهده کنید. این گالری، پنجمین موزه بزرگ هنری در کانادا و بزرگترین گالری در کانادای غربی است. در ادامه، فضای همایش سرپوشیده ای را خواهید دید که میزبان رویدادهای مختلفی است و یک زمین اسکیت روی یخ رایگان دارد که بسیار سرگرم نماینده و مجذوب کننده است.

خیابان رابسون ونکوور با قرار گیری بین استادیوم بی سی پلِیس (BC Place Stadium) از یک سو، پارک استنلی از سویی دیگر و بعلاوه فروشگاه های معتبر از برترین برندهای دنیا، یکی از خیابان هایی است که هرکسی که به این شهر سفر می نماید، باید آن را ببینید. رابسون که یکی از قدیمی ترین خیابان های تجاری در شهر زیبای ونکوور محسوب می گردد، زمانی خیابان رابنستراسه (Robsonstrasse) نامیده می شد، آن هم به این خاطر که بعد از جنگ دنیای دوم، فروشگاه های آلمانی و اروپایی زیادی در اینجا افتتاح شدند.

منبع مقاله: قدم زدن در خیابان رابسون ونکوور (Robson Street)

انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1175

به "مقاله: قدم زدن در خیابان رابسون ونکوور (Robson Street)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قدم زدن در خیابان رابسون ونکوور (Robson Street)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید