مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دردسرهای ویروس کرونا در صنعت خودرو و تلفن هوشمند تا نسخه جدید گوشی ردمی K30

به گزارش اوج باور، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دردسرهای ویروس کرونا در صنعت خودرو و تلفن هوشمند تا نسخه جدید گوشی ردمی K30

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

پیش بینی های بعضی کارشناسان بازار خودرو درست بود و به نظر می رسد تحویل سدان مدل 3 تسلا که در کارخانه این شرکت واقع در شانگهای چین ساخته شده است، در سایه گسترش ویروس کرونا به تاخیر خواهد افتاد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

انتظار می رود برند موتورولا از فردا فرایند حمل و نقل گوشی جدید خود به سراسر دنیا را شروع کند ،گوشی موتورولا ریزر 2019 به طرز شایسته ای مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز، تولیدات مختلف چین تحت تاثیر قرار گرفته اند. اما از آنجا که تعداد افراد آلوده در سراسر دنیا رو به افزایش است، نگرانی های مرتبط با ویروس کرونا از سطح مردم عادی فراتر رفته و به سطح شرکت های غیرچینی نیز رسیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در شرایطی که توجه بسیاری از افراد به کنگره دنیای موبایل معطوف شده است، شرکت ریلمی اعلام نموده که از پرچمدار جدید خود در بارسلون رونمایی خواهد نمود. البته این اعلان به شکلی رمزآلود منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی ردمی K30 در بازار خانگی شیائومی موجود است. اما انتظار داریم که یک نسخه پرو به زودی وارد بازار گردد. اگرچه اطلاعات دقیقی درباره این محصول نداریم اما می توانیم حدسهایی در این زمینه بزنیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 159

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دردسرهای ویروس کرونا در صنعت خودرو و تلفن هوشمند تا نسخه جدید گوشی ردمی K30" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دردسرهای ویروس کرونا در صنعت خودرو و تلفن هوشمند تا نسخه جدید گوشی ردمی K30"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید