تور دبی: نورپردازی خیره کننده برج خلیفه دبی در جشن سال نوی میلادی 2018

به گزارش اوج باور، به مناسبت جشن سال نوی میلادی 2018، برج خلیفه در مرکز شهر دبی، با نورپردازی بی نظیری، چشم ها را به خود خیره کرد. در ادامه با جزئیات بیشتر خبر با ما همراه باشید.

تور دبی: نورپردازی خیره کننده برج خلیفه دبی در جشن سال نوی میلادی 2018

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

نورپردازی کمپانی عمار در برج خلیفه در دبی، عنوان بزرگ ترین نمایش صدا و نورپردازی در یک ساختمان را در رکوردهای دنیای گینس را به خود اختصاص داد.

بیش از 40 دستگاه لیزر، 230 دستگاه نورپردازی زنون و 280 دستگاه نورپرداز دیگر، با تجهیزات نصب لیزر در بلندترین ارتفاع ساختمانی در دنیا، برج خلیفه 828 متری را در جشن سال نوی میلادی غرق نور کردند.

امارات متحده عربی، در جشن سال نوی میلادی، نگاه دنیایان را به نمایشی خیره نماینده جلب کرد. جشن نورپردازی سال 2018، در دبی میزبان بیش از یک میلیون نفر دنیاگرد از سراسر دنیا بود و بیش از 2.5 میلیارد نفر به وسیله تلویزیون و شبکه های اجتماعی، این نمایش را دیدن کردند.

نمایش نورپردازی جشن سال 2018 در دبی، در برج خلیفه، عنوان دنیای بزرگ ترین شوی صدا و نورپردازی را به ثبت رکورد دنیای گینس رساند. نورپردازی در محوطه ای به مساحت 109252 مترمربع، یعنی بیش از دو برابر رکورد قبلی انجام شد.

محمد علابار، رییس دارایی های کمپانی عمار، گفت:

امارات متحده عربی و رهبران آن، با دستاوردها و پیشرفت های خود در حالی که برای مردم و تجارت، فرصت هایی را فراهم می نمایند، باعث الهام دنیایان نیز شده اند. نورپردازی خیره نماینده سال 2018، هدیه ما به ملت برای جشن گرفتن دستاوردهای سال گذشته و قرار دادن امارات متحده عربی بر روی نقشه دنیا به عنوان قطب آشنایی و ارتباط تفکرات الهام بخش است.

جشن نورپردازی سال 2018، احتیاج به نصب تجهیزات با وزنی معادل 11884 تن و 28.7 کیلومتر کابل داشت. این نمایش، مرکز شهر دبی را تبدیل به یکی از روشن ترین نقاط دنیا با انتشار 76.3 میلیون لومن (معیار سنجش اندازه پخش نور) کرد. لیزرهای رقصان با دقت طراحی شده، که برای چشم انسان کاملا بی خطر هستند و لامپ های ال ای دی پرانرژی با استفاده از 25.3 کیلومتر طناب و پشتیبانی تجهیزات مخصوص فولادی، در ساختمان نصب شدند.

بیش از 300 متخصص و 100 فرد حرفه ای برای کار با طناب، بیش از یک میلیون کیلومتر را برای پیوستن به این پروژه، به دبی سفر کردند.

پرتوهای لیزری قدرتمند و پنل ال ای دی تازه برج خلیفه با کیفیت 1.1 میلیون پیکسل، با الگوها و نقش های الهام بخش در هزاران رنگ و شکل، برج خلیفه را زنده کردند.

نمایش لیزر، نور و چشمه، با ترسیمی انتزاعی از عناصر طبیعت، به دبی و امارات متحده عربی، ادای احترام کرد. یکی از نکات برجسته نمایش، درود و احترامی بصری به موسس امارات متحده عربی، شیخ زاید بن سلطان آل نهیان بود؛ این موضوع مصادف با نامگذاری سال 2018 به نام سال زاید، است.

این نمایش بعلاوه شامل پرواز آزاد یک شاهین و ارائه طرح آینده گروه عمار، در برج آینده کریک (Dubai Creek Tower) در بندر کریک دبی بود.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1294

به "تور دبی: نورپردازی خیره کننده برج خلیفه دبی در جشن سال نوی میلادی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: نورپردازی خیره کننده برج خلیفه دبی در جشن سال نوی میلادی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید