همایش ملی مسکن پایدار اسفند 98 در دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد

به گزارش اوج باور، دانشگاه علم و صنعت ایران هشتم اسفندماه 98 میزببان برگزاری نخستین همایش ملی مسکن پایدار است.

همایش ملی مسکن پایدار اسفند 98 در دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران، همایش ملی مسکن پایدار هشتم اسفندماه 98 در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

مسکن پایدار عنوان سلسله همایش های طراحی شده بر پایه شناسایی عوامل تاثیرگذار در مسکن است که بر سلامت روان و نشاط خانواده ها اثر مستقیم دارد بنابراین در نخستین دوره این همایش تاثیرات محیط مسکونی (در سه بعد مصنوع، اجتماعی و طبیعی که در ارتباط با یکدیگرند) بر سلامت انسان بیان می گردد.

مهلت ارسال چکیده مقالات تا یکم بهمن ماه و مهلت ارسال اصل مقاله تا دهم بهمن ماه 98 مشخص شده است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در همایش مسکن پایدار می توانند تا 15 بهمن ماه به سایت این رویداد به نشانی sushconf.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، بعضی سخنرانان و مهمانان ویژه برگزاری این همایش علی غفاری، استاد بازنشسته دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهیدبهشتی؛ حامد مظاهریان، معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران و دانشیار دانشکده معماری پردیس هنر های زیبا دانشگاه تهران؛ سید عباس یزدانفر، دانشیار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران؛ محمد طاهری، رییس نظام مهندسی ساختمان تهران و مهمت امین آکدوگان سرپرست دفتر برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد در ایران هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 72

به "همایش ملی مسکن پایدار اسفند 98 در دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی مسکن پایدار اسفند 98 در دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید