واکنش مقام یمنی به ادعاهای ائتلاف سعودی درباره عملیات جیزان

به گزارش اوج باور، عضو شورای عالی سیاسی یمن به ادعاهای ائتلاف سعودی درباره عملیات نظامی گسترده در جیزان در جنوب غربی عربستان واکنش نشان داد.

واکنش مقام یمنی به ادعاهای ائتلاف سعودی درباره عملیات جیزان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن ضمن واکنش به ادعاهای ائتلاف سعودی درباره عملیات نظامی در جیزان، برای تبادل اجساد کشته های این ائتلاف در عملیات مذکور اعلام آمادگی کرد.

ائتلاف متجاوز سعودی، دولت نجات ملی یمن را به دروغ پردازی درباره اجرای عملیات نظامی در محور جیزان در جنوب غربی عربستان و انتشار اخباری درباره پیروزی های ساختگی در رسانه ها متهم کرده بود.

الحوثی در حساب توئیتری خود در واکنش به این اتهامات نوشت: اگر مشاهده عملیات جیزان به حدی برای شما رعب و وحشت ایجاد کرده که به انکار واقعیت روی آورده اید، پس عملیات و صحنه های آینده را که به مراتب شدیدتر از این خواهد بود، چگونه خواهید دید؟.

وی به کسانی که درباره این عملیات نظامی تردید دارند، گفت که آماده تبادل اجساد کشته ها از طریق کمیته صلیب سرخ جهانی هستند.

شنبه گذشته دولت نجات ملی یمن گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی پیروز شدند 150 کیلومترمربع و 40 مقر در محور جیزان را در یک عملیات گسترده نظامی تحت تسلط خود درآورند.

این عملیات در محور الخوبه- وادی جاره انجام شد و طی آن بیش از 200 نفر از نظامیان سعودی و سودانی که در قالب ائتلاف عربی در آنجا حضور دارند، به اسارت درآمدند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1046

به "واکنش مقام یمنی به ادعاهای ائتلاف سعودی درباره عملیات جیزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مقام یمنی به ادعاهای ائتلاف سعودی درباره عملیات جیزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید