وجود 6 پیست موتورسیکلت سواری در استان سمنان

به گزارش اوج باور، خبرنگاران/سمنان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از وجود 6 پیست موتورسیکلت سواری در این استان اطلاع داد.

وجود 6 پیست موتورسیکلت سواری در استان سمنان

مصطفی مرادی، 26 آبان ماه با اشاره به بعضی کمبودها در این پیست ها اظهار کرد: فضاسازی داخلی، ایجاد دیواره، جداسازی تماشاگران، فنس کشی و تعمیر و تجهیز و توسعه پارکینگ از جمله کمبودهایی است که در 6 پیست موتور سواری استان موجود است و احتیاج به پیگیری و رسیدگی دارد.

وی با اشاره به استعدادهای موتورسیکلت سواری در این استان گفت: در حال حاضر 90 ورزشکار سامان یافته رشته موتورسیکلت سواری در استان داریم که در سالهای گذشته در بین این عزیزان افرادی توانستند قهرمانی کشوری و آسیایی را نیز کسب نمایند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به بعضی مسائل این ورزش در استان اضافه کرد: برای توسعه رشته موتورسیکلت سواری با مسائلی روبرو هستیم که بحث تردد موتورسیکلت این ورزشکاران برای مواردی همچون تعمیرات در داخل شهر یکی از مسائل این حوزه است که احتیاج به تسهیل گری دارد.

وی بر لزوم تجهیز و توسعه پیست های این استان تاکید و اضافه کرد: بهسازی و توسعه پیست های موتورسیکلت سواری استان احتیاجمند جذب اعتبار است و می توان در کنار این مهم از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان نیز برای تحقق بهسازی بهره برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 659

به "وجود 6 پیست موتورسیکلت سواری در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 6 پیست موتورسیکلت سواری در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید