وعده پرس به طرفداران رئال مادرید پس از یک سانحه رانندگی!

به گزارش اوج باور، رئیس باشگاه رئال مادرید پس از دچار شدن به یک حادثه رانندگی در اطراف استادیوم کهکشانی ها، به طرفداران این تیم وعده داد.

وعده پرس به طرفداران رئال مادرید پس از یک سانحه رانندگی!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، شب گذشته (شنبه) برای فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید خیلی خاطره انگیز نبود. ابتدا تیم او در خانه مقابل ویارئال بدون گل مساوی کرد آن هم در مقطعی که طرفداران به خاطر آغاز خوب تیم در این فصل روی ابرها بودند. پس از آن هم یک اتفاق بد دیگر برای رئیس کهکشانی ها رخ داد که آن یک تصادف رانندگی نه چندان شدید در محوطه بیرون از استادیوم سانتیاگو برنابئو بود که به وسیله دوربین های خبرنگاران سایت گل اسپانیا ثبت و ضبط شد.

خودروی پرس در انتها مسابقه قصد خروج از استادیوم را داشت و هنگام گردش به چپ با خودرویی که در راستا مستقیم در حال حرکت بود برخورد کرد. همین اتفاق فرصتی به طرفداران رئال مادرید داد تا به سرعت به سمت خودروی رئیس باشگاه بروند و از او تقاضا نمایند که کیلیان امباپه را بخرد. پرس هم در پاسخ به آنها گفت:سال آینده. به نظر می رسد که رئیس باشگاه رئال مادرید بسیار مطمئن است که مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن در انتها فصل جاری به کهکشانی ها ملحق می گردد.

او در آخرین روز بازار جابجایی تابستان سال جاری 2 پیشنهاد که آخرین آنها 200 میلیون یورو بود برای خرید امباپه ارائه کرد اما طرف فرانسوی حتی به این پیشنهادها جواب نداد.

امباپه تا انتها فصل جاری با PSG قرارداد دارد و تا به امروز حاضر به تمدید آن نشده است. به این ترتیب او در ماه ژانویه می تواند بدون کسب اجازه از پاری سن ژرمن با هر تیمی که بخواهد وارد مذاکره گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1150

به "وعده پرس به طرفداران رئال مادرید پس از یک سانحه رانندگی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده پرس به طرفداران رئال مادرید پس از یک سانحه رانندگی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید