پنجعلی: نتیجه داربی قهرمان لیگ را معین نمی کند

به گزارش اوج باور، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید شرایط این تیم پیش از داربی98 بهتر از استقلال است.

پنجعلی: نتیجه داربی قهرمان لیگ را معین نمی کند

محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره داربی 98 که قرار است عصر پنجشنبه برگزار شود، گفت: با توجه به بازی هایی که دیدم، فکر می کنم شرایط پرسپولیس پیش از داربی بهتر از حریف باشد. درست است که الان در جدول استقلال و پرسپولیس 6 امتیاز اختلاف دارند اما 8 هفته تا انتها بازی ها زمان به جای مانده و اینگونه نیست که از الان بگوییم پرسپولیس دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد.

او در ادامه گفت: پیروزی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان روحیه تیم را قبل از داربی دو چندان کرد. با توجه به شرایط دو تیم در جدول، حساسیت این بازی بسیار زیاد است اما به هر حال پرسپولیس باید برای برد وارد زمین شود.

پنجعلی درباره عملکرد حامد لک هم گفت: درست است که لک در یک بازی اشتباهی کرده اما بدانید در یک بازی همه بازیکنان اشتباه می کنند ولی اشتباه دروازه بان دیده می شود. لک هم دروازه بان خوبی است که در صعود پرسپولیس به فینال نقش مهمی ایفا کرد. هواداران پرسپولیس باید از همه بازیکنان حمایت کنند چون این بازیکنان برای تیم زحمت می کشند. فوتبال برد و باخت دارد و ما نباید به خاطر یک باخت به یک بازیکن حمله کنیم.

او در پاسخ به این سوال که در داربی کدام دروازه بان پرسپولیس باید درون دروازه قرار بگیرد هم گفت: درباره این موضوع کادر فنی پرسپولیس باید تصمیم بگیرد.

پنجعلی درباره اینکه بازی قبلی دو تیم مجذوب کننده و تماشایی نبود و اینکه آیا داربی پیش رو مجذوب کننده می شود یا خیر هم گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس باید برای برد وارد زمین شود، من پیشبینی می کنم بازی مجذوب کنندهی ببینیم. در بازی های قبلی هم پرسپولیس نشان داده میل به هجوم دارد و بنابراین احتمالا در این دیدار هم هجومی بازی خواهد کرد.

او در ادامه درباره اینکه آیا نتیجه داربی پیش رو می تواند قهرمان لیگ را معین کند هم گفت: نه، من این موضوع را قبول ندارم. پرسپولیس الان 6 امتیاز از استقلال کم تر دارد، بر فرص اینکه تیم برابر استقلال نتیجه نگیرد، اختلاف به 9 می رسد و باز هم 7 بازی تا انتها فصل بازی وجود دارد. بنابراین به نظر من هنوز تا انتها فصل بازی های زیادی به جای مانده و داربی قهرمان لیگ را معین نمی کند. نکته بسیار مهم این است که پرسپولیس در این دیدار با تمرکز کامل و تمام توان به میدان برود و هدف تیم، پیروزی در بازی باشد. عملکرد پرسپولیس در هفته های اخیر نشان داده می تواند استقلال را شکست دهد و شرایط بهتری از حریف دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1395

به "پنجعلی: نتیجه داربی قهرمان لیگ را معین نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجعلی: نتیجه داربی قهرمان لیگ را معین نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید