پورحیدری این صحنه ها را می دید سکته می کرد

به گزارش اوج باور، فریده شجاعی همسر اسطوره فقید استقلال نسبت به دزدیده شدن مجسمه منصور پورحیدری واکنش نشان داد.

پورحیدری این صحنه ها را می دید سکته می کرد

به گزارش خبر ورزشی، صبح امروز خبر آمد که مجسمه منصور پورحیدری که نزدیک خانه این اسطوره فقید استقلال نصب شده بود را دزدیده اند! این مسئله موجب شد تا با فریده شجاعی همسر منصور خان صحبت کنیم و ببینیم اصل قضیه از چه قرار است.

شما کی متوجه شدید که مجسمه منصورخان را دزدیده اند؟

چون این مجسمه نزدیک منزل ما قرار گرفته است هر روز هنگام رفت و آمد به منزل آن را می دیدیم، اما دیروز ناگهان عسل، نوه من به من گفت: مامانی، مجسمه بابا منصور سر جاش نیست وقتی عسل این حرف را به من زد، رفتم و دیدم که بله بچه کاملاً درست می گوید. متأسفانه مجسمه منصور سر جایش نبود و ان را برداشته اند.

حالا می خواهید چه کار کنید؟

والا هنوز تا حدی شوکه هستم و البته خیلی هم ناراحت. حالا روز شنبه به شهرداری می روم تا ببینم باید چه کار بکنیم. این مجسمه به لحاظ فلزی ارزش چندانی نداشت، ولی به لحاظ معنوی خیلی ارزشمند است. نمی دانم چرا چنین رفتاری انجام می دهند، اما به نظرم کسانی که این کار را می کنند ورزشی نیستند، چون هواداران عزیز استقلال و پرسپولیس هرگز چنین کاری نمی کنند.

روز پنجشنبه در جریان تمرین افتتاحیه استقلال اتفاقات تلخی به وقوع پیوست و دیدنگران این تیم از طریق یک عده کتک خوردند. واقعاً چرا چنین اتفاقاتی رخ می دهد؟

واقعا نمی دانم چرا اینجوری می شود؟ انگار استقلال نفرین شده است. امیدوارم این مسائل حل شود و روزی را ببینیم که دیگر چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشد. باور کنید گاهی اوقات می گویم اگر منصور زنده بود به خاطر دیدن چنین صحنه هایی بنده خدا سکته می کرد. این اتفاقات اصلاً در شأن ورزش ایران و هواداران استقلال نیست.

جواد نکونام هم سرمربی استقلال شد. چهره ای که برای اولین بار از طریق منصور خانه پورحیدری در تیم ملی به بازی گرفته شد.

آقای نکونام بازیکن بزرگی بود و من خودم وقتی فوتبال بازی می کرد از سبک بازی او خوشم می آمد. نگاهم نسبت به سرمربیگری ایشان مثبت است و امیدوارم بتواند در این تیم پیروز شود. نکونام به درد استقلال می خورد و امیدوارم بتواند امید و شادمانی را به استقلال بازگرداند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1402 بروزرسانی: 9 تیر 1402 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1598

به "پورحیدری این صحنه ها را می دید سکته می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورحیدری این صحنه ها را می دید سکته می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید