پیام صالحی در پی دستاورد افتخارآفرین نیروی دریایی ارتش

به گزارش اوج باور، رییس پیشین سازمان انرژی اتمی در پیامی بازگشت ناوگروه 86 نیروی دریایی به آب های سرزمینی را تبریک و گفت: دانش و فناوری و بهره گیری از ابتکار و نوآوری در این اقدام با همت عالی و شجاعت پرسنل مقتدر نیروی دریایی ارتش محقق شد.

پیام صالحی در پی دستاورد افتخارآفرین نیروی دریایی ارتش

به گزارش خبرنگاران، متن این پیام علی اکبر صالحی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لئن شکرتم لأزیدنکم

اگر شکر خدارا بجا آورید خداوند نیز بر الطاف و توفیقاتش می افزاید

بعنوان یک هموطن از دستآورد افتخار آفرین دلاور مردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با اتکال به خداوند متعال و با خود باوری و برخورداری از دانش و فناوری و بهره گیری از ابتکار و نوآوری و با همت عالی و شجاعت پرسنل مقتدر خود و عزم فرمانده محبوبشان دریادار ایرانی توانستند دل هموطنان عزیز را -با پیمودن مسافتی قریب به شصت هزار کیلو متر دریایی (دور دنیا)- شاد کرده و حس غرور آفرین در وجودشان ایجاد کنند متواضعانه و صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نمایم. درود پروردگار عالم بر شما سربازان خدا باور و میهن دوست که دل هم میهنان غیور و فرمانده معزز کل قوا را خشنود کردید.

به گزارش ایسنا، ناوگروه 86 نیروی دریایی شامل ناوشکن دنا و ناو بندر مکران از مهرماه سال گذشته ماموریت خود را از بندرعباس اغاز کردند و روز چهارشنبه پس از حدود 220 روز دریانوری وارد ابهای سرزمینی شدند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1580

به "پیام صالحی در پی دستاورد افتخارآفرین نیروی دریایی ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام صالحی در پی دستاورد افتخارآفرین نیروی دریایی ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید