چالش بلومبرگ با کتابچه توهین به زنان ، هیلاری معاون میلیاردر آمریکایی نمی گردد

به گزارش اوج باور، همزمان با تکذیب شایعه تمایل مایکل بلومبرگ به انتخاب هیلاری کلینتن برای صندلی معاون رئیس جمهوری، روزنامه واشنگتن پست کتابچه ای قدیمی از توهین های میلیاردر آمریکایی به زنان منتشر کرد.

چالش بلومبرگ با کتابچه توهین به زنان ، هیلاری معاون میلیاردر آمریکایی نمی گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، این کتابچه 34 صفحه ای موسوم به هوش و خرد مایکل بلومبرگ نخستین بار در 1990 منتشر شده بود و در 30 سال گذشته بارها به مناسبت های مختلف در فضای مجازی بازنشر شده است. پس از ورود شهردار پیشین نیویورک به رقابت انتخابات ریاست جمهوری، انتظار می رفت دوباره هوش و خرد در دسترس مردم قرار بگیرد که واشنگتن پست این وظیفه را بر عهده گرفت.

هوش و خرد در جشن تولد 48 سالگی بلومبرگ به شهردار پیشین نیویورک اهدا شد و متن آن شامل عبارت های زشت و توهین آمیز او خطاب به زنانی است که برایش کار می کردند. پس از آنکه بلومبرگ در پویش تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا خود را قهرمان زنان نامید، پرونده های قدیمی درباره توهین های او به زنان دوباره روی میز آمد و حالا به نظر می رسد چالش بزرگ میلیاردر سرشناس آمریکایی باید کنار آمدن با این پرونده ها باشد.

  • هرگز نگو هرگز | واکنش هیلاری کلینتن به احتمال ورود دوباره به کاخ سفید

از سوی دیگر، توییتی که یکی از خبرنگاران قدیمی درباره احتمال قرار دریافت هیلاری کلینتن در صندلی معاون رئیس جمهوری در کارزار بلومبرگ منتشر نموده بود، از سوی ستاد این نامزد پولدار نیویورکی تکذیب شد. خبر حضور خانم کلینتن را نخستین بار همان خبرنگاری داد که حدود دو دهه پیش از رسوایی ارتباط غیراخلاقی بیل کلینتن با مونیکا لوینسکی پرده برداشته بود و به نظر می رسید می تواند برگ برنده بلومبرگ در کارزار انتخاباتی اش باشد.

اما اندکی پس از فراگیر شدن این شایعه یا خبر در رسانه های مهم آمریکا و دنیا، مدیران ستاد انتخاباتی مایک بلومبرگ آن را تکذیب کردند. مت دروج در صفحه توییتر خود با حروف بزرگ نوشته بود: اختصاصی: بلومبرگ هیلاری را برای پست معاون رئیس جمهوری در نظر دارد. او این توییت را به سایت خود وصل نموده و ادامه داده بود: نظرسنجی ها نشان می دهد ترکیب بلومبرگ-هیلاری می تواند برنده باشد.

هر چند هیلاری کلینتن پیش تر در مصاحبه با الن دی جنرس بازگشت خود را به کاخ سفید ناممکن ندانسته بود اما به نظر می رسید هدف بانوی اول پیشین آمریکا و نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 یاری کردن به جو بایدن، معاون باراک اوباما در انتخابات پیش رو باشد.

از سو دیگر، بر اساس قانون اساسی ایالات متحده، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و معاون اول او نمی توانند ساکن یک ایالت باشند و بلومبرگ و کلینتن هر دو اهل نیویورک هستند. هر چند گفته می شد بلومبرگ برای راضی کردن هیلاری حاضر است به کلرادو یا فلوریدا نقل مکان کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 128

به "چالش بلومبرگ با کتابچه توهین به زنان ، هیلاری معاون میلیاردر آمریکایی نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش بلومبرگ با کتابچه توهین به زنان ، هیلاری معاون میلیاردر آمریکایی نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید