چگونه قبل از ارسال پیغام صوتی در واتس اپ، آن را گوش بدهم؟

به گزارش اوج باور، مدتی است که واتس اپ در حال افزایش قابلیت های خود است. از جمله ویژگی هایی که اخیراً در پلتفرم پیغام رسانی فوری معرفی شده است، امکان انتقال پیغام ها از آیفون به پیکسل، گزینه ارسال پیغام های ناپدید شده و پشتیبانی از پرداخت های موبایلی مبتنی بر رمزنگاری است.

چگونه قبل از ارسال پیغام صوتی در واتس اپ، آن را گوش بدهم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، اکانت رسمی توییتر واتس اپ اخیراً در خصوص اضافه شدن ویژگی تازهی که میلیون ها کاربر مدت هاست خواهان آن هستند، توییت نموده است. بله، واتس اپ در نهایت به شما امکان می دهد پیغام های صوتی را قبل از ارسال آن ها گوش کنید.

در اینجا نحوه استفاده از ویژگی تازه با یادداشت های صوتی واتس اپ آورده شده است تا مطمئن شوید که در نهایت یک یادداشت صوتی ارسال نمی کنید که ممکن است بعداً پشیمان شوید.

قبل از شروع، لطفاً مطمئن شوید که از آخرین نسخه پیغام رسان واتس اپ استفاده می کنید. برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید، این است که فروشگاه گوگل پلی را باز کنید، واتس اپ را جستجو کنید و آنالیز کنید که آیا گزینه Update را می بینید یا خیر. اگر نه، شما باید خوب باشید. اکنون که تمام پیش احتیاج ها برآورده شده است، بیایید آنالیز کنیم که چگونه این کار را انجام دهیم.

مرحله 1: یک مخاطب واتس اپ یا یک چت گروهی را باز کنید و در پی نماد میکروفون بگردید.

مرحله 2: روی نماد میکروفون ضربه بزنید، آن را نگه دارید و سپس به سمت نماد قفل بالا بکشید تا حالت ضبط بدون دست شروع گردد.

مرحله 3: شروع به صحبت کنید و دکمه قرمز ضبط را فشار دهید تا ضبط متوقف گردد.

مرحله 4: می توانید روی نماد پخش ضربه بزنید تا ضبط خود را آنالیز کنید و در صورت رضایت، دکمه ارسال را بزنید.

مرحله 5: اگر می خواهید دوباره ضبط کنید، روی سطل زباله ضربه بزنید تا ضبط شده حذف گردد. برای شروع یک ضبط تازه، فرآیند را تکرار کنید.

ارسال پیغام صوتی در واتس اپ چگونه کار می کرد؟

اکنون، برای آن دسته از شما که با نحوه کارکرد ویژگی یادداشت های صوتی واتس اپ تا به حال خیلی آشنا نیستید، در اینجا شرح کوتاهی ارائه شده است.

در نسخه های قبلی واتس اپ، برای شروع یک یادداشت صوتی، مجبور بودید دکمه میکروفون کنار جعبه متن را به مدت طولانی فشار دهید. لحظه ای که انگشت خود را از روی نماد میکروفون بردارید، پیغام به طور اتوماتیک ارسال می گردد.

در حالی که این یک راه سریع برای ارسال پیغام های صوتی بود، اما استفاده از آن برای همه راحت نبود، زیرا هیچ گزینه ای برای آنالیز اندازه صدای خوب یا بد آن ها یا حتی اجازه آنالیز اشتباهات قبل از اتمام یادداشت صوتی را ارائه نمی داد.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1518

به "چگونه قبل از ارسال پیغام صوتی در واتس اپ، آن را گوش بدهم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه قبل از ارسال پیغام صوتی در واتس اپ، آن را گوش بدهم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید