گاراژ 600 هزار دلاری دیده اید؟!

به گزارش اوج باور، قیمت های نجومی بازار مسکن تورنتو خریداران را مایوس و مستاصل نموده است؛ شاهد این مدعا گاراژی است که با قیمت 599000 دلار کانادا در معرض فروش قرار گرفته است. این گاراژ 20 در 100 پایی که در یورک شرقی واقع شده است در مجاورت مترو، مدارس و فروشگاه ها قرار گرفته است و فرصتی ایده آل برای ساخت خانه در منطقه ای زیبا و دنج فراهم می نماید.

گاراژ 600 هزار دلاری دیده اید؟!

نیما خادم مشاور املاک در تورنتو می گوید: این ملک خیلی جالبیه. ملک اوکازیون و خاصیه. قیمتا تو بازار مسکن تورنتو سر به فلک کشیده و خیلیا توان خرید ملک تو تورنتو رو ندارن برای همین تقاضا برای ملکایی نظیر این گاراژ خیلی بالاس. مردم می خرن، می سازن و از آپارتمانای شلوغم بهتره.

خادم در ادامه می گوید : این گاراژ که فقط یه ماشین توش جا میشه چهار روزه که واسه فروش گذاشته شده و قبلا هم بخشی از یه پارکینگ عظیمتر بوده که سال هاست از اون جدا شده.

لازم به ذکر است خانه ای که این گاراژ به آن ملحق بوده سال ها پیش فروش رفته است اما گاراژ هنوز به نام مالک اصلی خانه مانده است. حالا اما با مرگ صاحب گاراژ، ورثه آن را برای فروش گذاشته اند. خادم می گوید: میشه گاراژ رو کوبید و یه دوپلکس با انباری تو متراژ 1500 تا 2000 پا ساخت. این قیمت 599000 دلار رقم خیلی مناسبیه واسه این ملک.

یکی از سکنه این محل هم که نزدیک 20 سال ساکن این محله است می گوید: اصلا جای تعجب نداره این گاراژ با این قیمت به فروش بره. بلکه جای ناراحتی داره که چرا قیمت ملک تو تورنتو انقد بالا رفته. چون دیگه خیلی از جوونا نمی تونن خونه بخرن.اونوقت به این مساله هم توجه کنید که محل ما قبلا واسه خونه اولیا خیلی خوب بود ولی دیگه انگار اینطوری نیس.

بنا به جدیدترین اعداد و ارقامی که هیئت املاک تورنتو منتشر نموده است میانگین قیمت خانه در تورنتو در ماه قبل 792,611 دلار کانادا بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حاکی از افزایش 3.6 درصدی است. میانگین یک خانه مستقل یا به اصطلاح detached house (نه آپارتمان و مجتمع) در شهر تورنتو هم 1,246,392 دلار کانادا بوده است؛ در مقایسه، آپارتمان ها به طور میانگین 619,307 قیمتگذاری شده اند.

اما فارغ از بحث قیمت، متراژ زمین این گاراژ برای بسیاری از افراد مناسب است. مثلا یک زوج را در نظر بگیرید که در خانه ای کوچک زندگی می نمایند ولی با تولد دو فرزند به مکان عظیمتری احتیاج دارند.

چنانچه به بازار مسکن کانادا علاقه مند هستید مطالب زیر را از دست ندهید:

سقوط رتبه تورنتو از صدر جدول داغ ترین بازارهای مسکن جهان

بیشترین کاهش قیمت مسکن در میان 11 شهر عظیم کانادا مربوط به شهر کلگری بوده است

راه حل جلوگیری از افزایش قیمت مسکن در تورنتو و ونکوور

کاهش قیمت آپارتمان های ونکوور

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1120

به "گاراژ 600 هزار دلاری دیده اید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاراژ 600 هزار دلاری دیده اید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید