7 روش ساده برای نزدیک ماندن به شریک زندگی تان

به گزارش اوج باور، وقتی برای مدتی طولانی در یک رابطه بمانید، ممکن است احساس کنید که دیگر حس نزدیکی که قبلا به یکدیگر داشتید را ندارید. چیزهایی که قبلا به نظرتان مهم بودند و شما را به هیجان می آوردند، عادی و تکراری شده اند.

7 روش ساده برای نزدیک ماندن به شریک زندگی تان

دیگر کلماتی که قبلا قلب تان را به تپش می انداخت را از زبان شریک تان نمی شنوید. لحظاتی که قبلا به نظرتان طلایی و خاص بودند، دیگر جذابیت گذشته را ندارند.

فرقی ندارد که چند وقت از ازدواج و آشنایی تان می گذرد، باید همواره در کوشش باشید تا احساس و عشق بین تان نمیرد و مرتبا رابطه تان را تغذیه کنید. یکی از آسان ترین راه ها برای تازه کردن رابطه و تبدیل آن به رابطه ای عالی، استفاده از روش های آسان و سریعی است که مانند یک داروی مسکن سریعا رابطه را بهبود می بخشند. این روش ها یاری خواهند کرد از لحاظ روحی و عاطفی به شریک زندگی تان نزدیک شوید.

1- یکدیگر را با نام های صمیمی و خودمانی صدا کنید

از استفاده از نام های صمیمی نترسید و خجالت نکشید. حتی اگر تا به حال این کار را نکرده اید، الان زمان خوبی برای انجام آن است. نام های کوتاه و پر از محبت می توانند باعث شوند شریک تان احساس خاص بودن کند. اگر همسرتان امروز زیباتر به نظر می رسد، او را زیبا یا خوشتیپ صدا کنید. حتی می توانید از نام حیوانات بامزه هم بهره ببرید. خجالت را کنار بگذارید این روش ها در هزاران رابطه موثر واقع شده است. در واقع استفاده از نام های صمیمی راهی عالی برای بیان احساسات درونی تان نسبت به شریک تان است.

2-از همدیگر تعریف کنید!

یکی از راه های بسیار موثر برای بیان علاقه و مهری که نسبت به همسرتان دارید، بیان با کلمات است. برای خیلی از افراد بیان کلمات محبت آمیز سخت است. اگر به تازگی زیاد با شریک تان دعوا می کنید، ممکن است او فکر کند احساس تان نسبت به او کم شده. پس بهتر است همین الان دست به کار شوید و احساس تان را به او بگویید.

اگر نمی خواهید از جملات تکراری مثل دوستت دارم بهره ببرید، می توانید مثلا بگوییدرنگ لباست خیلی به تو می آید، با پوستت هماهنگی خوبی دارد یا دوست دارم وقتی برای بچه ها داستان می خوانی به صدایت گوش دهم یا تو واقعا یک پدر فوق العاده هستی. با این روش از شریک تان تعریف هایی می کنید که مختص اوست، این حس خیلی خوبی به او خواهد داد.

3- یک کار روزانه را انجام دهید

اگر کاری در خانه هست که شریک تان از انجام آن متنفر است، چرا او را با انجام این کار به جای او سورپرایز نمی کنید؟ چیزهایی ساده مثل بیرون گذاشتن آشغال ها، شستن ظرف ها و یا خرید برای خانه. با این کار به او نشان می دهید احساساتش تا چه میزان برای شما مهم است. این را در نظر داشته باشید که وقتی برای ابراز عشق به شریک تان این کارها را برای او انجام می دهید، بعدا در هیچ موردی این موضوع را مطرح نکنید و آن را به رخ او نکشید. وقتی این کارها را انجام می دهید، توقع تشکر نداشته باشید.

4- برای او یک پیغام بفرستید، بدون علت!

در طول روز بدون مقدمه برای او پیغامی عاشقانه بفرستید. متنی بلند بالا برای خرید نفرستید و یا صحبتی درباره اینکه امروز چه کسی در پی بچه برود نکنید، تنها به او بگویید که دلتان برای او تنگ شده و پیغام دادید تا از حال او با خبر شوید.

5- او را بغل کنید

زمانی که شریک تان انتظارش را ندارد، بدون هیچ علتی او را بغل کنید. بغل کردن یکی از برترین راه ها برای گرم کردن دل ها در یک رابطه عاشقانه است. اینکه شریک تان را بدون هیچ علتی بغل کنید به او این پیغام را می دهد که حواستان به او هست و به فکرش هستید. بغل کردن راهی عالی برای نشان دادن احساست هم هست.

6- برای انجام کاری تازه با یکدیگر برنامه بریزید

نوآوری باعث می گردد ازدواج تان همواره تازه بماند. اینکه با هم کاری تازه انجام دهید، رابطه تان را به طرز قابل توجهی گرم می نماید. به این فکر کنید که زمانی که تازه با هم آشنا شده بودید، بدون اینکه به این موضوع فکر کنید، برای انجام کارهایی تازه با هم برنامه می ریختید. شاید بهتر باشد به آن موقع برگردید!

7- مسائل را از زاویه دید شریک تان ببینید

سعی کنید همواره مسائل را از زاویه دید شریک تان هم ببینید. اگر در حال بحث هستید و یا تنها یک اختلاف نظر عادی دارید، سعی کنید خودتان را جای او بگذارید. البته اختلاف نظر طبیعی است، اما اینکه شریک تان بفهمد که شما دارید کوشش می کنید حس او را هم درک کنید، باعث می گردد نسبت به شما عشق و احترام زیادی احساس کند.

منبع: فوت و فن / thespruce.com
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1451

به "7 روش ساده برای نزدیک ماندن به شریک زندگی تان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 روش ساده برای نزدیک ماندن به شریک زندگی تان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید