آخرین شرایط کرونا در چین، کره جنوبی و ژاپن

به گزارش اوج باور، نگاهی به آخرین شرایط شیوع کرونا در شرق آسیا نشان می دهد فرایند کاهش ابتلا به این ویروس در چین و کره جنوبی ادامه دارد.

آخرین شرایط کرونا در چین، کره جنوبی و ژاپن

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقام های چین، کره جنوبی و ژاپن درباره آخرین شرایط شیوع کرونا در این کشورها اظلاع رسانی کردند.

کمیسیون ملی بهداشت چین در ادامه اطلاع رسانی درباره شرایط شیوع ویروس کرونا در این کشور اطلاع داد، طی یک روز گذشته 99 مورد جدید ابتلا به ویروس در چین ثبت شده که 97 نفر از آنها منشأ خارجی داشتند و از خارج چین به کشور برگشته بودند.

طبق اعلام این نهاد دولتی چین، در حال حاضر شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 82052 نفر رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین اطلاع داد، 77575 نفر از مبتلایان درمان شده و مجموع جان باختگان ویروس کرونا در این کشور به 3339 نفر رسیده است.

در کره جنوبی، فرایند کاهش ابتلا به ویروس کرونا در این کشور همچنان ادامه دارد. طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی، طی 24 ساعت گذشته 32 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

با احتساب مبتلایان تازه در کره جنوبی، شمار کل مبتلایان در این کشور به 10512 نفر افزایش یافته است و از این میزان 7368 نفر درمان شده اند.

طبق آمار رسمی کره جنوبی، با فوت سه نفر در شبانه روز گذشته، شمار کل جان باختگان ویروس کرونا در این کشور 214 نفر شده است.

با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن، شینزو آبه نخست وزیر این کشور با ارسال یک ویدئوی کوتاه در شبکه های مجازی که حضور او در خانه را نشان می دهد، از مردم این کشور خواسته در منازلشان بمانند.

نخست وزیر ژاپن در حالی مردم این کشور را به در خانه ماندن تشویق نموده که او اخیرا برای مقابله با کرونا در ژاپن شرایط اضطراری اظهار داشت.

آخرین آمارها از شرایط کرونا در ژاپن حاکی از ان است که شمار مبتلایان به 6748 و تعداد جان باختگان به 108 نفر افزایش یافته است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 295

به "آخرین شرایط کرونا در چین، کره جنوبی و ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط کرونا در چین، کره جنوبی و ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید