شروع عرضه گسترده گوشت مرغ در کشور

به گزارش اوج باور، سرپرست معاونت بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از شروع توزیع و عرضه گسترده گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام در سراسر کشور اطلاع داد.

شروع عرضه گسترده گوشت مرغ در کشور

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران از شاتا، محمدرضا کلامی سرپرست معاونت بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از شروع توزیع و عرضه گسترده گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام در سراسر کشور اطلاع داد و بر همکاری روسای سازمان های صمت استان های سراسر کشور در این خصوص تأکید کرد.

کلامی با اشاره به مصوبه جلسه امروز ستاد تنظیم بازار کشور در خصوص گوشت مرغ اعلام کرد: در این جلسه مقرر شد با اختصاص 15 هزار تن سهمیه گوشت مرغ، به شرکت پشتیبانی امور دام تکلیف شد تا به صورت عرضه مستقیم با استقرارهای ماشین های توزیع در نقاط مختلف شهر و میادین به عرضه مرغ بپردازد.

وی اضافه کرد: در این طرح، غرف میادین میوه و تره بار و شبکه های منتخب استان ها فعال خواهند شد و گوشت مرغ را به صورت مستقیم به مردم عزیز کشورمان عرضه می نمایند.

کلامی توضیح داد: شرکت های پشتیبانی امور دام مکلفند در همکاری با روسای سازمان های صمت استان ها به عنوان روسای شورای هم خانواده بخش صنعت، معدن و تجارت سریعاً نسبت به توزیع گوشت مرغ برای مدیریت بازار اقدام نمایند.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 430

به "شروع عرضه گسترده گوشت مرغ در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عرضه گسترده گوشت مرغ در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید