افتتاح 3 پروژه مهم آستارا به ارزش 650 میلیارد ریال در دهه فجر

به گزارش اوج باور، خبرنگاران/گیلان فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: همزمان با دهه مبارک فجر سه پروژه عمرانی و عام المنفعه شاخص در شهرستان با اعتبار حدود 650 میلیارد ریال افتتاح می شود.

افتتاح 3 پروژه مهم آستارا به ارزش 650 میلیارد ریال در دهه فجر

عباس صابر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، ویژه برنامه های فرهنگی، ورزشی و معنوی در شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این ایام سه پروژه بسیار مهم و شاخص کارخانه جوجه کشی، یک مجتمع هتل با مجموعه ورزشی و استخر مجهز و استاندارد شنا که توسط بخش خصوصی در این شهرستان احداث شده است، به بهره برداری می رسد، ادامه داد: برای این پروژه ها رقمی در حدود 650 میلیارد ریال هزینه شده است.

صابر با اشاره به اینکه در این مدت 27 پروژه عام المنفعه با مجموع اعتباری 710 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد، ادامه داد: پس از افتتاح این پروژه ها در مجموع برای 69 نفر به شکل مستقیم و 438 نفر به شکل غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به سایر برنامه های فرهنگی و معنوی در این ایام اشاره کرد و یادآور شد: همزمان با لحظه ورود امام راحل به میهن، رژه قایق های موتوری و شناورهای نظامی و انتظامی را خواهیم داشت که به عنوان برنامه شاخص روز نخست است.

وی با بیان اینکه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با این دهه تقارن دارد، گفت: با مدنظر قرار دادن دستورالعمل های ابلاغی و پروتکل های کرونایی شهرستان در این روز، جشن بزرگ را برگزار خواهیم کرد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه در سطح روستاهای شهرستان هشت پروژه عمرانی را افتتاح خواهیم کرد، افزود: برای این پروژه ها در مجموع 12 میلیارد ریال توسط دهیاری ها و بنیاد مسکن هزینه شده است.

وی شرح داد: بهره برداری از 23 واحد مددجویی از دیگر برنامه های این دهه خواهد بود.

وی به پروژه های عمران شهری اشاره کرد و گفت: شهرداری آستارا چهار پروژه را با اعتبار 11 میلیارد ریال افتتاح خواهد کرد.

وی در انتها افزود: با همکاری همه نهادها، دستگاه های اجرایی و مشارکت مردم، شاهد پیشرفت خوبی در کشور هستیم و امیدواریم در سایه حفظ این اتحاد پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 798

به "افتتاح 3 پروژه مهم آستارا به ارزش 650 میلیارد ریال در دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 3 پروژه مهم آستارا به ارزش 650 میلیارد ریال در دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید