افزایش شهریه سرویس های مدارس اعلام شد

به گزارش اوج باور، تهران (پانا) - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت ثبت نام سرویس های مدارس سال جاری مشروط به بازگشایی است و با افزایش 25 درصدی نسبت به سال قبل انجام خواهد شد.

افزایش شهریه سرویس های مدارس اعلام شد

به گزارش صدا و سیما، نورعلی عباسپور گفت: نرخ هزینه سرویس های مدارس در شهر ها و منطقه ها مختلف تعیین شده است و برای ثبت نام اولیه حداقل 20 درصد از کل هزینه سرویس سالانه دریافت خواهد شد.

وی افزود: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، رانندگان سرویس مدارس سال جاری باید هر دو دُز واکسن خود را دریافت نموده و کارت واکسیناسیون کرونا داشته باشند. بعلاوه استفاده دانش آموزان از سرویس های مدارس باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به تعداد نصف ظرفیت خودرو باشد.

عباسپور تاکید نمود: در صورت بازگشایی هر مدرسه دانش آموزان می توانند از لباس فرم سال گذشته استفاده نمایند و ملزم به تغییر آن و یا خرید لباس تازه نخواهند بود.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: شورای هر مدرسه باید بر اجرای این موضوع نظارت کامل داشته باشد.

عباسپور توضیح داد: شورا و انجمن اولیا و مربیان سال گذشته هر مدرسه ، تا تشکیل شورا و انجمن تازه معتبر است.

وی افزود: دریافت هرگونه یاری نقدی و غیرنقدی الزامی مدرسه از اولیا تخلف محسوب می گردد و شرکت دانش آموزان در فعالیت های فوق برنامه مدرسه هم کاملا اختیاری خواهد بود.

عباسپور گفت: خانواده ها، سال تحصیلی گذشته 400 میلیارد تومان یاری نقدی به مدرسه ها داشته اند که معادل این مبلغ هم یاری های غیرنقدی بوده است.

وی افزود: سال تحصیلی گذشته بیش از 70 هزار تلفن همراه و تبلت به وسیله اولیا خریداری شد و دراختیار دانش آموزان کم بضاعت نهاده شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1163

به "افزایش شهریه سرویس های مدارس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شهریه سرویس های مدارس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید