افزایش محسوس عرضه آپارتمان های نوساز

به گزارش اوج باور، به گزارش خبرنگاران، واسطه های ملکی می گویند عمده آپارتمان های نوساز اخیرا عرضه شده در بازار مسکن متعلق به مناطق لوکس در شمال تهران یا محله های نسبتا برخوردار در مناطق مصرفی نظیر 2، 4 و 5 هستند. اما ویژگی قیمتی این واحدهای مسکونی سبب شده در بازار مسکن فعلا استقبال چندانی از آنها صورت نگیرد. عمده این آپارتمان ها با قیمت های تند و بیشتر از بالاترین سطح مورد انتظار در آن منطقه عرضه شده اند و در بعضی موارد قیمت های اعلامی را می توان تعجب برانگیز و پرت توصیف کرد.

افزایش محسوس عرضه آپارتمان های نوساز

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به عنوان مثال در حالی که پیش تر قیمت های پیشنهادی 100 میلیونی هر مترمربع آپارتمان را فقط می شد در ساختمان های خاص و لوکس واقع در بعضی زیرمحله های نیاوران، فرمانیه، ولنجک، الهیه و نظایر آن مشاهده کرد، این روزها آپارتمان های نوساز در ساختمان های بلندمرتبه در سایر محله های مناطق یک و سه نیز بعضا در این محدوده قیمتی فایل شده اند. در روزهای اخیر یک واحد آپارتمان مسکونی واقع در محله نوبنیاد، خیابان گلزار در حالی به قیمت مترمربعی 100 میلیون تومان برای فروش عرضه شده که واسطه های ملکی می گویند این قیمت تناسبی با موقعیت و امکانات واحد مذکور ندارد.

آنها می گویند قیمت پیشنهادی معقول برای آپارتمان مذکور دست کم باید 20 درصد از آنچه توسط سازنده اعلام شده، کمتر باشد اما او روی قیمت اعلامی خود اصرار دارد. این موضوع در محله های مصرفی اما نسبتا برخوردار و نوساز مناطق 2 و 5 و بخش هایی از منطقه 4 همچون محله شمس آباد نیز مشهود است که قیمت پیشنهادی فروش واحدهای نوساز افزایش قابل توجهی نسبت به سطح آخرین قیمت معاملات دارد. واسطه های ملکی با اشاره به سنگین تر شدن رکود معاملات مسکن با فرارسیدن ایام سوگواری محرم، پیش بینی می نمایند این سطوح قیمتی جدید در پیشنهادهای سازنده ها و فروشنده ها، با استقبال متقاضیان خرید مسکن حتی در مناطق لوکس روبرو نشود.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 442

به "افزایش محسوس عرضه آپارتمان های نوساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش محسوس عرضه آپارتمان های نوساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید