امضای توافق نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و بنیاد فرهنگی البرز

به گزارش اوج باور، خبرگزاری خبرنگاران- با حضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز، توافق نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و بنیاد فرهنگی البرز به امضا رسید.

امضای توافق نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و بنیاد فرهنگی البرز

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در راستای تحقق هدف 9سند تحول بنیادین، مبنی بر جلب مشارکت ارگان سهیم و مؤثر و بخش عمومی و غیردولتی در تعلیم و تربیت رسمی عمومی و همچنین شناسایی و تشویق دانش آموزان مستعد و کوشا، توافق نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و بنیاد فرهنگی البرز به امضای آقایان علیرضا کمرئی و حیدر ارشدی رسید.

بر این اساس؛ شناسایی دانش آموزان مستعد و برتر در حوزه های علمی، پژوهشی و مهارتی و تشویق آن ها از طریق اعطای جایزه بنیاد البرز در قالب هدایای مادی و معنوی به دانش آموزان برگزیده، موضوع این توافق نامه است.

بر اساس این توافق نامه؛ ترویج فرهنگ علم آموزی و تجلیل از مقام علم و عالمان، ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای تلاش بیشتر در زمینه اعتلای علمی و فرهنگی کشور و آشنایی دانش آموزان با سنت حسنه وقف و آثار آن در جامعه از اهداف این توافق نامه است.

شناسایی دانش آموزان واجد شرایط، معرفی جایزه بنیاد البرز به دانش آموزان، اطلاع رسانی و ارائه فراخوان و ثبت نام دانش آموزان، تشکیل کمیته همکاری مشترک و ... از جمله تعهدات آموزش و پرورش در این توافق نامه است.

همچنین؛ پرهیز از فعالیت های انتفاعی و تبلیغات اقتصادی، پشتیبانی از سامانه ارتباطی و ثبت نام از دانش آموزان داوطلب، تامین جوایز دانش آموزان و ... از جمله تعهدات بنیاد فرهنگی البرز در این توافق نامه است.

شایان ذکر است؛ مدت اجرای این توافق نامه 4 سال است و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1037

به "امضای توافق نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و بنیاد فرهنگی البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای توافق نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و بنیاد فرهنگی البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید