بازسازی Dead Rising شهریور ماه منتشر می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

به گزارش اوج باور، کمپانی کپ کام (Capcom) در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازسازی Dead Rising برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

بازسازی Dead Rising شهریور ماه منتشر می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

از زمانی که این بازسازی معرفی شده، بسیاری از هواداران از فکر اجرای بازی با موتور و ظاهری مدرن تر هیجان زده شده اند. از طرفی بیش از هشت سال از انتشار آخرین نسخه از این سری می گذرد. این در حالی است که Dead Rising 4 انتظاراتی را که از آن می رفت، برآورده نکرد. بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از هواداران به سمت نسخه های قدیمی تر این مجموعه تمایل دارند، کپ کام می تواند با این ریمستر نو، توجهات را به این سری جلب کند.

این بازسازی ویژگی هایی مانند حرکت در حین هدف گیری، کنترل های بهبود یافته و بعضی قابلیت های ذخیره اتوماتیک را در میان سایر موارد معرفی می نماید. با توجه به اینکه بسیاری از گیمر ها اولین نسخه از Dead Rising را به عنوان یکی از نوآورانه ترین بازی های عرضه شده در نظر می گیرند، آوردن آن به عصر مدرن کنسول ها با ظاهری تازه و مکانیک های بهبود یافته به آن یاری می نماید تا دوباره برجسته گردد و مخاطبان نوی پیدا کند.

نه تنها این، بازیکنانی که قبلا این اثر را تجربه نموده اند، به خوبی مورد استقبال قرار بگیرند، زیرا در کنار بهبودهای گرافیکی، همه NPC ها اکنون به طور کامل به 9 زبان صداگذاری شده اند. از طرفی رفتار شخصیت ها نیز با بهبودهایی روبرو شده است. بعلاوه زیرنویس نیز به 14 زبان زنده جهان در دسترس قرار خواهد گرفت. بعضی از هواداران امیدوارند که شاهد دیالوگ های نو و داستانی به روزشده در بازی باشند. در نهایت بازی با وضوح 4K و نرخ فریم 60 نیز قابل تجربه خواهد بود که خبر خوبی برای علاقه مندان است.

بازسازی Dead Rising با قیمت 49.99 دلار در تاریخ 19 سپتامبر (29 شهریور) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. البته نسخه دیجیتال دلوکس بازی نیز با قیمت 59.99 دلار در دسترس خواهد بود که شامل لباس هایی برای شخصیت اصلی و موسیقی های مختلف است. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1403 بروزرسانی: 13 تیر 1403 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1648

به "بازسازی Dead Rising شهریور ماه منتشر می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی Dead Rising شهریور ماه منتشر می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید