بانک های اروپا دورکاری پس از بحران کرونا را جدی می گیرند

به گزارش اوج باور، امکان دورکاری پس از بحران کرونا مخصوصاً در خصوص بانکهای اروپا که نسبت به همتایان آمریکایی خود سوددهی کمتری داشته اند، این یک فرصت غیرمنتظره برای کاهش هزینه است.

بانک های اروپا دورکاری پس از بحران کرونا را جدی می گیرند

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا زمستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، ، در حالیکه بسیاری از مقامات وال استریت در خصوص مخاطرات دورکاری به مدت طولانی هشدار می دهند، عظیمترین بانک های اروپا درباره درس هایی که از همه گیری ویروس کرونا برای کاهش هزینه ها گرفته اند جدی تر هستند.

سردمدار این تغییرات در اروپا هلند است که عظیمترین بانک های آن پیش بینی می نمایند نیروی کار آنها نیمی از ساعات کاری خود را پس از انتها بحران کرونا در خانه سپری نمایند. نیروی کار بانک یونی کردیت ایتالیا هم 40 درصد از فعالیت خود را پس از بحران کرونا از راه دور انجام می دهند و کارمندان بانک یو بی اس سوییس یک سوم ساعت کاری خود را در خانه سپری خواهند کرد. به نظر می رسد این شیوه روش خوبی برای کاهش هزینه های بانک ها باشد.

مخصوصاً در خصوص بانکهای اروپا که نسبت به همتایان آمریکایی خود سوددهی کمتری داشته اند، این یک فرصت غیرمنتظره است. کارمندان روبوبنک، دومین بانک عظیم هلند، احتمالاً به طور متوسط 40 تا 50 درصد ساعت کاری خود را در خانه خواهند بود. این رقم با توجه به نقش افراد تغییر خواهد نمود. روبو بنک میخواهد طرح های آزمایشی برای معین بهترین روش اجرایی کند.

تغییر به سمت دورکاری با سرمایه گذاری در فناوری هایی همراه خواهد بود که نقل و انتقال های دیجیتال در میان کارمندان و مشتریان را تسهیل می نماید.

هیچ بانکی کار در دفاتر خود را کلا متوقف نخواهد نمود چون این دفاتر نقش حیاتی در حفظ فرهنگ شرکتی و روحیه افراد مخصوصاً برای تازه واردها دارند. مدیرعامل جی پی مورگان هشدار داده اگر کارمندان به مدت طولانی دورکاری نمایند کارآمدی آنها کاهش می یابد. مدیرعامل دویچه بانک آلمان هم طی مصاحبه ای گفت استخدام های جدید احتیاج به فضای دفتری با کارفرمایان ارشد دارند تا امکان رشد داشته باشند.

واقعیت دورکاری بر طراحی دفاتر هم تاثیر خواهد گذاشت. بانک ها به دنبال دفاتری هستند که تعاملاتی مانند دیدارها و جلسات خلاق را راه اندازی نمایند نه وظایف فردی. دفاتر آینده مطمئناً یک مکان نخواهند بود بلکه شبکه ای خواهند بود که به افراد اجازه می دهند به فضاهای مختلف برای انجام وظایفشان دسترسی داشته باشند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 595

به "بانک های اروپا دورکاری پس از بحران کرونا را جدی می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک های اروپا دورکاری پس از بحران کرونا را جدی می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید