با ارزان ترین خودرو برقی آمریکا آشنا شوید؛ کندی K27 از چین

به گزارش اوج باور، بازار خودرو آمریکا یکی از متنوع ترین بازارهای خودرویی در سراسر دنیا است و علاوه برآن از اعتبار بالایی نیز در بین خودروسازان برخوردار است. به همین دلیل نیز خودروسازان مختلف سعی می نمایند تا به نحوی در این بازار حاضر شوند. شرکت های چینی نیز پس از حدود دو دهه در خودروسازی به بلوغ رسیده اند و اکنون یکی پس از دیگری وارد بازار پر از فرصت آمریکا می شوند.

با ارزان ترین خودرو برقی آمریکا آشنا شوید؛ کندی K27 از چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

رقابت برای عرضه خودروهای ارزان قیمت نیز در بین خودروسازان چینی در جریان است. در این بین یکی از خودروسازان چینی به نام کندی، دو محصول جدید خود به نام کندی K23 و کندی K27 را روانه بازار آمریکا نموده است. این خودروها ارزان ترین محصولات الکتریکی در آمریکا هستند که اجازه تردد قانونی دارند.

محصولات جدید کندی قرار است تا سرانجام سال وارد بازار شوند. این شرکت تولیدکننده عمده قطعات الکتریکی و خودروهای برقی است و نخستین ایالتی که میزان خودروهای کندی است، تگزاس خواهد بود. پس از آن نیز محصولات کندی در سراسر آمریکا عرضه خواهند شد.

کندی K27، اسباب بازی برقی یا هاچ بکی مقرون به صرفه؟

کندی K27 یک هاچ بک جمع و جور الکتریکی است که از یک بسته باتری با ظرفیت 17.7 کیلووات ساعت برای ذخیره سازی انرژی استفاده می نماید. مطابق ادعای شرکت سازنده، این بسته برای پیمودن مسافت 160 کیلومتری کفایت می نماید.

هر دو مدل کندی K27 و K23 همزمان در آمریکا عرضه خواهند شد. مدل بزرگتر پکیج باتری بزرگتری دارد که ظرفیت آن به 41.4 کیلووات ساعت بالغ می گردد. این نسخه قدرت پیمایش 290 کیلومتر را با یک بار شارژ دارد.

شرکت کندی هنوز اطلاعاتی در خصوص پیشرانه مورد استفاده در این خودروها و میزان توان و گشتاور خروجی ارائه ننموده است. با این وجود قیمت رقابتی 20500 دلاری مشوق خوبی برای خرید خودروهای کندی خواهد بود.

در حال حاضر بسیاری از دولت ها مساعدت های اقتصادی مختلفی را برای خرید خودروهای الکتریکی وضع نموده اند و دولت آمریکا نیز چنین شرایطی را برای خریداران در نظر گرفته است. به همین دلیل با اعمال تخفیفات مختلف، قیمت کندی K27 تا سطح 13 هزار دلار کاهش پیدا می نماید.

نسخه گران تر و بزرگتر کندی K23 نیز قیمتی برابر با 30 هزار دلار دارد که پس از اعمال تخفیف های مختلف دولتی و منطقه ای، قیمت آن به حدود 22500 دلار کاهش خواهد یافت.

طبیعی است که با وجود قیمت بیست هزار دلاری برای کندی K27، نباید انتظار وجود طراحی منحصر به فردی را برای این خودرو داشته باشیم. ظاهر کندی کاملا ساده است و همانند هاچ بک های ساخته شده در سال های ابتدایی قرن بیست و یکم، عرضی کوتاه و ارتفاعی زیاد دارد.

در نسخه گران تر نیز می توان مشابهت هایی میان این خودرو و هاچ بک الکتریکی مشهور مرسدس بنز یعنی اسمارت فورتو مشاهده کرد. البته نسخه ارزان تر بیش از حد ساده طراحی شده و به خوبی نمایان گر یک خودرو چینی است.

البته ارزان بودن کندی K27 موجب نشده تا این خودرو از امکانات رفاهی روز محروم باشد. برای مثال در کابین ساده و دوست داشتنی کندی، می توان نمایشگر بزرگی را مشاهده کرد که وظیفه کنترل سیستم چندرسانه ای را برعهده دارد.

منبع: carscoops

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 499

به "با ارزان ترین خودرو برقی آمریکا آشنا شوید؛ کندی K27 از چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ارزان ترین خودرو برقی آمریکا آشنا شوید؛ کندی K27 از چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید