با استفاده از ماد Fallout London به دنیای زیر زمین بروید

به گزارش اوج باور، پس از عرضه سریال فال اوت (Fallout) اخبار زیادی از این بازی منتشر شد. این سریال نه تنها موفقیت بسیار خوبی کسب کرد بلکه باعث شد تا فروش بازی های فال اوت نیز دوباره افزایش پیدا کند و این مجموعه دوباره محبوبیت خود را بدست بیاورد. این اندازه استقبال خوب از بازی فال اوت در کنار خلاقیت کاربران باعث شد که فال اوت دوباره زنده شده و عملکرد بدی که بتسدا در بازی فال اوت 76 داشت را تا حدی جبران بکند.

با استفاده از ماد Fallout London به دنیای زیر زمین بروید

یکی از نکات مثبت بازی های شرکت بتسدا پذیرایی بسیار خوب آن ها از ماد است. به این شکل که بازی های این شرکت به راحتی مادهای مختلف را دریافت نموده و ساخت این موارد برای این بازی ها کار چندان سخت نیست. این موضوع باعث می گردد که کاربران بسیار خلاقانه عمل نموده و موارد مختلفی را به بازی فال اوت اضافه بنمایند.

فال اوت لندن (Fallout: London) یک ماد بسیار کامل و بزرگ برای بازی فال اوت 4 است که چندی پیش عرضه شد. سازندگان این ماد اعلام کردند که هواداران می توانند آن را به راحتی دانلود نموده و از تجربه این دنیای تازه در بازی فال اوت لذت ببرند. نکته اینجاست که این ماد یک بازی کامل است و در نتیجه با بازی فال اوت 4 تفاوت زیادی دارد.

ماد فال اوت لندن به وسیله تیم Folon ساخته شده است. ساخت این ماد حدود 5 سال طول کشیده و دنیای پس از جنگ اتمی فال اوت را به شهر لندن می برد. با توجه به اینکه این ماد یک بازی کامل است، شما با داستان، محیط، کرکتر، اسلحه و گیم پلی تازه روبرو هستید. به نوعی می توان گفت که این ماد مثل یک بسته الحاقی کامل عمل نموده و یک بازی کامل بر بستر فال اوت 4 است.

به علت اینکه این ماد بسیار گسترده است، شما نمی توانید آن را از سایت های دانلود ماد دریافت کنید. به جای آن به صورت رسمی باید آن را از فروشگاه GOG دانلود نموده و با یک لانچر مخصوص آن را اجرا کنید. همین موضوع نشان می دهد که فال اوت لندن یک ماد معمولی نیست و حتی محتمل است در آینده به یک بازی جداگانه تبدیل گردد. چیزی مثل بازی شهر فراموش شده (Forgotten City) و اسکایریم.

نصب این ماد چندان راحت نیست. به علت اینکه ماد فال اوت لندن با نسخه نسل تازه فال اوت سازگار نبوده و در نتیجه کاربران باید نسخه های قبل از 1.10.163.0 را داشته باشند. از طرفی این ماد با فروشگاه اپیک هم سازگاری خوبی نداشته و به همین علت افرادی که از فروشگاه استیم بازی فال اوت 4 را خریداری کردند، می توانند از این ماد استفاده نمایند.

ماد فال اوت لندن قرار بود چند ماه پیش عرضه گردد ولی به علت انتشار به روزرسانی نسل تازه بازی فال اوت 4، تیم سازنده تصمیم گرفته تا عرضه آن را با تأخیر روبرو کند. این ماد چیزی بیش از یک ماد ساده بوده و یک بازی کامل است، در نتیجه ارزش یک عرضه بزرگ را داشته و تیم سازنده برای طراحی آن زحمت بسیار زیادی کشیده است. شما می توانید از امروز به راحتی این ماد را دانلود نموده و از تجربه این بازی تازه بر پایه فال اوت لذت ببرید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1403 بروزرسانی: 9 مرداد 1403 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1651

به "با استفاده از ماد Fallout London به دنیای زیر زمین بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با استفاده از ماد Fallout London به دنیای زیر زمین بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید