بهترین جاهای دیدنی مشهد و استانبول، دو مقصد پر هوادار ایرانی و خارجی در نوروز

به گزارش اوج باور، همین که به حال و هوای زمستان و ماه های آخر سال نزدیک می شویم، تب و تاب انتخاب بهترین مقصد برای سفر بحث داغ خانواده های ایرانی می گردد. به این صورت که کلیه مسافران نوروزی برای برنامه ریزی یک سفر ارزان قیمت و مالی تمام کوشش خود را می نمایند. در این بین مسافران نوروزی به دو گروه مسافران داخلی و خارجی تقسیم می شوند چرا که این دو گروه از افراد با توجه به بودجه و هزینه های متفاوتی که برای سفر خود در نظر گرفته اند در کوشش هستند تا بهترین و خاطرانگیز ترین سفر عمر خود را در نوروز تجربه نمایند. در ادامه همراه ما باشید تا با در نظر دریافت این دو گروه مخاطب مختلف برای سفر داخلی و خارجی بهترین انتخاب را برای گشت و گذار و تفریح به شما معرفی کنیم.

بهترین جاهای دیدنی مشهد و استانبول، دو مقصد پر هوادار ایرانی و خارجی در نوروز

از سفر با تور لوکس استانبول لذت ببرید. شهر زیبای استانبول یادگاری از حکمرانان قدرتمند عثمانی که در دوران شکوهشان شهری عظیم پایه ریزی کرده بودند.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

مشهد، انتخاب اول و آخر مسافران داخلی برای نوروز

بدون شک مهم ترین و پر طرفدارترین شهر داخلی برای سفر مسافران ایرانی در داخل کشور شهر جذاب مشهد است. این شهر دوست داشتنی با فراهم کردن تمام آنچه که برای مسافران سخت پسند ایرانی مهم است شرایط و فضا را برای زیارت و تفریح فراهم نموده تا مسافران بتوانند از جمله بهترین خاطرات سفر خود را در این شهر تجربه نمایند.

خوشبخاته اقامت در این شهر دوست داشتنی با تنوع بسیار بالای هتل های این شهر برای گروه های مختلف مسافران جذاب است چرا که آن ها می توانند ارزان ترین و لوکس ترین هتل ها را برای خود انتخاب نموده و در سرانجام با توجه به بودجه و هزینه ای که در نظر گرفته اند، بهترین هتل را انتخاب نمایند.

هتل قصر طلایی مشهد، انتخاب چشم بسته مسافران مشهد

بدون شک یکی از بهترین و لوکس ترین هتل هایی که در مشهد بین مسافران مشهور است هتل قصر طلایی مشهد است اگر شما با این هتل جذاب آشنایی چندانی ندارید، پیشنهاد می کنم حتما نظرات در خصوص هتل قصر طلایی مشهد را مطالعه کنید تا بتوانید انتخاب درستی برای اقامت در این شهر دوست داشتنی داشته باشید.

گشت و گذار در بهترین جاهای دیدنی مشهد

همین که با انتخاب جذاب ترین مقاصد سفری مشهد برای سفر به این شهر برنامه ریزی می کنید، بهتر است تا کمی در خصوص بهترین جاهای دیدنی این شهر دوست داشتنی نیز اطلاع لازم پیدا کنید چرا که این شهر دوست داشتنی پر از جاهای تاریخی، مذهبی، تفریحی و گردشگری است. به همین منظور پیشنهاد می کنیم تا در طول سفر سه روزه خود به مشهد حتما از مکان های تفریحی جذابی مانند چالیدره، طرقبه، باغ وحش مشهد و سینماها و رستورانهای جذاب این شهر دیدن کنید.

استانبول، بهترین مکان برای سفر ارزان خارجی

حالا که پرونده سفر داخلی در نوروز بسته شد، بهتر این است تا در خصوص یکی از بهترین مقاصد سفری در خارج از کشور نیز صحبت کنیم تا علاقمندان به سفر خارجی نیز بتوانند انتخاب مناسبی برای سفر خارجی خود داشته باشند.

ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد سفر برای مسافران ایرانی است چرا که این کشور دوست داشتنی به فرهنگ ایرانیان بسیار نزدیک است و با هزینه بسیار پایینی که برای سفر خارجی دارد مسافران زیادی را به سمت خود جذب می نماید.

اگر برای سفر به این کشور شهر زیبای استانبول را در نظر گرفته اید، پیشنهاد می کنم که حتما از مکان های دیدنی استانبول دیدن کنید تا بتوانید با تاریخی دیدن جاهای دیدنی این شهر زیبا از جمله ایا صوفیه، قلعه روملی، کاخ توپکاپی مساجد و موزه های جذاب این شهر پر گردشگر بیشتر آشنا شوید.

در سرانجام پیشنهاد می کنم تا در صورت تمایل تجربه سفر خود را در یکی از دو مقاصد بالا، مشهد و ترکیه با ما در میان بگذارید، تا سایر مخاطبان نیز بتوانند از تجربه سفر شما برای انتخاب و برنامه ریزی برای سفر خود استفاده نمایند.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 46

به "بهترین جاهای دیدنی مشهد و استانبول، دو مقصد پر هوادار ایرانی و خارجی در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاهای دیدنی مشهد و استانبول، دو مقصد پر هوادار ایرانی و خارجی در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید