بهره برداری از سه طرح بزرگ مازندران تا سرانجام دولت

به گزارش اوج باور، معاون هماهنگی امور مالی وزیر کشور در ساری گفت: با دستور رییس جمهور تمام استانداران موظفند سه طرح بزرگ را قبل از خاتمه این دولت افتتاح نمایند.

بهره برداری از سه طرح بزرگ مازندران تا سرانجام دولت

به گزارش خبرنگار از ،دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور در نشست رونق فراوری مازندران با بیان اینکه رییس جمهور تمام استانداران کشور را موظف کرد تا سه طرح بزرگ استان مربوطه را معرفی نمایند گفت: قبل از انتها این دولت تمامی طرح های معرفی شده به بهره برداری می رسد.

او اضافه نمود: مرکز لجستیک محصولات کشاورزی به کشور های هدف، انتهاه صادراتی ماهیان خاویاری و محصولات شیلاتی در جویبار و تکمیل فاز دوم و سوم مرکز بین المللی تجارت و انتهاه صادراتی برنج ایران در آمل با تامین اعتبار هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی و تسهیلات ارزان قیمت دولت از جمله سه طرح معرفی شده مازندران خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه هفت تکلیف به فرمانداران سراسر کشور داده شد گفت: شناسایی واحد های فراوریی و برطرف مسائل واحد ها از قبیل برطرف تملک واحد ها توسط بانک و حمایت تسهیلاتی به منظور بهره وری حداکثری از جمله این تکالیف است.

دین پرست اضافه نمود: پس از ابلاغ تکالیف به فرمانداران تا به امروز 99واحد فراوریی راکد در مازندران به مدار فراوری و رونق بازگشت.

او با اشاره به اینکه کارخانه صنایع چوب و کاغذ استان دارای مسائل فراوانی از قبیل تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش است گفت: بهره برداری از یک سوم چوب های خشک شده و افتاده سطح جنگل و تامین اقتصادی مورد احتیاج برای رونق مجدد این مجموعه از برنامه های دولت برای رونق دوباره این مجموعه است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 81

به "بهره برداری از سه طرح بزرگ مازندران تا سرانجام دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از سه طرح بزرگ مازندران تا سرانجام دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید