تزریق یک واکسن کرونای بالقوه دیگر به 440 نفر در آمریکا

به گزارش اوج باور، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، گلاکسواسمیت کلاین و سانوفی تصمیم دارند به زودی نخستین آزمایش بالینی واکسن کووید19 خود را آغاز کنند. نتایج آزمایش های اولیه این واکسن موفقیت آمیز بوده است.

تزریق یک واکسن کرونای بالقوه دیگر به 440 نفر در آمریکا

در ماه آوریل گلاکسواسمیت کلاین، بزرگترین تولید کننده واکسن در جهان و سانوفی(شرکت داروسازی فرانسوی) همکاری خود برای تولید واکسن کرونا را آغاز کردند. برای ساخت این واکسن از فناوری تولید واکسن آنفلونزای سانوفی استفاده شد. همچنین گلاکسواسمیت کلاین نیز اضافه نمودنی به این واکسن اضافه نمود تا واکنش ایمنی قدرتمندتری در بدن ایجاد کند.

این دو شرکت اعلام کرده اند در آزمایش بالینی اولیه با حضور440 بزرگسال در آمریکا انجام می شود. فرایند مذکور برای ارزیابی ایمنی واکسن بالقوه و واکنش ایمنی بدن انسان نسبت به آن انجام می شود.

آنها امیدوارند نتایج اولیه این آزمایش بالینی در اوایل دسامبر2020 اعلام شود. همچنین امکان دارد فاز سوم آزمایش بالینی قبل از پایان 2020 جاری آغاز و طی آن واکسن به هزاران نفر تزریق شود.

درصورت موفقیت آمیز بودن این آزمایش ها، گلاکسو اسمیت کلاین و سانوفی در نیمه اول 2021 برای دریافت تاییدیه مقامات اقدام می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 559

به "تزریق یک واکسن کرونای بالقوه دیگر به 440 نفر در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق یک واکسن کرونای بالقوه دیگر به 440 نفر در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید