تصاویر ، مراسم تولد ستاره برزیلی فوتبال با لباس هایی یکرنگ

به گزارش اوج باور، نیمار ستاره برزیلی پاریسی ها که با مبلغ 222 میلیون یورو از بارسا راهی پی اس جی شد مراسم تولد 28 سالگی اش را برگزار کرد.

تصاویر ، مراسم تولد ستاره برزیلی فوتبال با لباس هایی یکرنگ

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرارو، این مراسم در قصر توکیو در شهر پاریس برگزار گردید و به همه مدعوین گفته شده بود که تم تولد به رنگ سفید است. به همین خاطر بسیاری از هم تیمی های نیمار و البته سایر چهره های مشهوری که خودشان را به این مراسم رسانده بودند با لباس های سفید حاضر شدند.

به گزارش بی بی سی، شماری از هم تیمی های نیمار مانند ادینسون کاوانی، مارکو وراتی، آنخل دی ماریا با لباس های خاصشان در این مهمانی حاضر شدند و همین طور ممفیس دپای، بال لیون که کفش هایی 1200 پوندی به پا داشت.

نیمار که اهل برگزاری مهمانی های پشت سر هم است، به خاطر دورهمی های گران قیمتی که برگزار می نماید، معروف است ولی گفته شده بود که او سال جاری این جشن ها را محدود خواهد نمود. تاریخ واقعی تولد نیمار چهارشنبه آینده است.

او تولد 27 سالگی اش را با حدود 200 مهمان و با تم قرمز برگزار کرد، در حالی که تم جشن تولد 26 سالگی اش لباس مشکی رسمی بود.

این جشن پر زرق و برق یک روز پس از پیروزی 0-5 پاری سن ژرمن مقابل مون پلیه برگزار گردید، مسابقه ای که موهای صورتی نیمار و هم تیمی اش کیلیان امباپه مورد توجه نهاده شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 153

به "تصاویر ، مراسم تولد ستاره برزیلی فوتبال با لباس هایی یکرنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، مراسم تولد ستاره برزیلی فوتبال با لباس هایی یکرنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید