کوشش یونیسف برای جمعآوری یاری 2 میلیارد و 500 میلیون دلاری برای بچه ها

به گزارش اوج باور، صندوق بچه ها سازمان ملل (یونیسف) دوشنبه شب درخواست برای جمع آوری 2 میلیارد و 500 میلیون دلاری برای یاری به نجات جان 39 میلیون کودک در خاورمیانه و شمال آفریقا را شروع کرد.

کوشش یونیسف برای جمعآوری یاری 2 میلیارد و 500 میلیون دلاری برای بچه ها

از تارنمای شبکه روسیا الیوم، یونیسف در بیانیه ای بیان کرد که این پول برای تأمین نیازهای 39 کودک در سال 2021 در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا هزینه خواهد شد.

براساس این بیانیه، این مبلغ شامل 500 میلیون دلار افزایش است که آن هم برای مقابله با ویروس کرونا هزینه خواهد شد که شمار زیادی در سراسر این منطقه را مبتلا نموده است.

برپایه این گزارش، بخش بیشتر این منابع مالی برای بحران یمن و سوریه که در جریان جنگ داخلی در آن بیش از 380 هزار نفر کشته شدند و نیز سودان که از مسائل شدید مالی و بحران انسانی در نتیجه هجوم هزاران آواره اتیوپیایی به آن کشور رنج می برد، هزینه خواهد شد.

براساس گزارش یونیسف، 4 میلیون و 800 میلیون کودک در سوریه نیازمند یاری هستند که از آن جمله 2 میلیون و 500 میلیون را بچه ها آواره سوری در کشورهای همسایه تشکیل می دهند.

همچنین 12 میلیون کودک یمنی نیز براساس گزارش یونیسف نیازمند یاری هستند و 5 میلیون و 300 هزار کودک سودانی نیز از مسائل عدیده ای رنج می برند که به یاری این سازمان نیازمندند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 721

به "کوشش یونیسف برای جمعآوری یاری 2 میلیارد و 500 میلیون دلاری برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش یونیسف برای جمعآوری یاری 2 میلیارد و 500 میلیون دلاری برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید