توئیتر مطالب مرتبط با مرگ ترامپ را حذف می نماید

به گزارش اوج باور، توئیتر هشدار داده طرح آرزوی مرگ ترامپ به علت ابتلاء به بیماری کرونا با سیاست های این شبکه اجتماعی تناقض دارد و پست های این چنینی تحمل نخواهند شد.

توئیتر مطالب مرتبط با مرگ ترامپ را حذف می نماید

به دنبال انتشار خبر ابتلای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به کرونا باعث شده تا بعضی کاربران شبکه های اجتماعی در نقاط مختلف جهان به شادمانی بپردازند و با ارسال مطالب و پست های مختلف مرگ وی را آرزو نمایند.

توئیتر اعلام نموده به بعضی از این کاربران اطلاع داده که بر اساس قوانین شبکه اجتماعی مذکور اجازه ارسال چنین مطالبی را ندارند و حتماً باید آنها را حذف نمایند. توئیتر از ژوئن سال 2019 در این زمینه قوانین و سیاستگذاری های خود را به روز نموده است.

بر همین اساس کاربران توئیتر در مطالب خود نمی توانند خواهان تصادف دیگران، مجروح شدن یا مرگ آنها و وارد آمدن هرگونه تالم و آسیب روحی و روانی شوند. توئیتر به کاربران متخلف هشدار داده که اگر توئیت های ارسالی برای آرزوی مرگ ترامپ پاک نشوند ممکن است حساب افراد متخلف بلوکه گردد.

سخنگوی فیس بوک هم روز گذشته از حذف پست ها و مطالب ارسالی با مضمون آرزوی مرگ رئیس جمهور آمریکا خبر داده است.

در عین حال بعضی کاربران فیس بوک و توئیتر می گویند ترامپ در مطالب ارسالی خود بارها مرگ و آسیب دیدن دیگران را آرزو نموده یا افراد دیگر، رقبای سیاسی، سایر ملت ها و کشورها را به آسیب زدن تهدید نموده است و فیس بوک و توئیتر و غیره در برخورد با این تخلفات جدیت کافی نداشته اند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 583

به "توئیتر مطالب مرتبط با مرگ ترامپ را حذف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر مطالب مرتبط با مرگ ترامپ را حذف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید