جایگزین شدن سیستم تماس دانش بنیان بومی در پروژه 2020 شرکت مخابرات

به گزارش اوج باور، گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با طراحی و پیاده سازی پلتفرم مرکز تماس، توانستند این پلتفرم را جایگزین نمونه های خارجی در کشور نمایند که در ادارات و سازمان ها از آنها استفاده می گردد.

جایگزین شدن سیستم تماس دانش بنیان بومی در پروژه 2020 شرکت مخابرات

به گزارش خبرنگاران، iWin رویکرد یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری دانشگاه تهران است و بر پایه این شعار توانسته است بر اساس احتیاج به توسعه ارتباطات فراگیر، مرکز تماس را پیاده سازی کند. این سامانه قابلیت مدیریت مرکز ارتباط و نیز انجام خدمات میزبانی و پاسخگویی 24 ساعته در هفت روز هفته را به صورت تخصصی دارد. رسیدگی به شکایات و نقدها، ثبت در سامانه تیکتینک و CRM، انجام عملیات رزرواسیون، ورود و پالایش اطلاعات و داده کاوی، امکان صحت سنجی اطلاعات، امکان ورود و پالایش اطلاعات، اجرای کمپین تکمیل و برطرف نقص اطلاعات مشتریان، پاسخگویی به کلیه پیغام های متنی اعم از ایمیل و کامنت بعضی از ویژگی های این پلتفرم به شمار می رود.

این محصول بومی در پروژه 2020 شرکت مخابرات ایران جایگزین نمونه خارجی شده است. سامانه غیرحضوری #2020 سامانه ای برای دریافت اطلاعات در مورد کلیه خدمات غیرحضوری تلفن ثابت و همگانی، پیگیری امر مربوط به اینترنت ADSL مخابرات، پرداخت آنلاین قبض تلفن ثابت در صورت قطع بودن، اعلام شماره موبایل جهت ارسال پیغامک صورتحساب و شرکت در جشنواره های شرکت مخابرات ایران است.

فرامرز فیاض فر، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به زمینه های تحقیقاتی این شرکت ، شرح داد: شرکت ها و ارگان ها برای ایجاد ارتباط با مخاطبان خود احتیاجمند سیستم های مرکز تماس هستند که بعضا این سیستم با عناوینی چون تلفن گویا شناحته می شوند.

وی ادامه داد: ما در این راستا سیستمی را طراحی کردیم که بتواند کلیه ماژول های ارتباطی مانند تلفن، فکس و ایمیل و پیغامک را به صورت یکپارچه و پنجره واحد پوشش دهد، ضمن اینکه این ماژول ها را با یکدیگر ارتباط دهد؛ به این معنا که وقتی به سازمانی پیغامک زده می گردد، این پیغام به سیستم تماسی وارد گردد و فرد بتواند با آن سازمان ارتباط برقرار کند، بدون آنکه هزینه اضافی برای وی به همراه داشته باشد.

فیاض فر با بیان اینکه سیستم تماسی طراحی شده هوشمند است، خاطر نشان کرد: پاسخ به احتیاجهای تماسی یک سازمان صرفا این نیست که به آن پاسخ داده گردد، بلکه ضروری است با ایجاد ارتباط میان سازمان با مخاطبان رسوب فناوری رخ دهد.

مجری طرح در این باره شرح داد: برای سازمان ها احتیاج است تا تقاضاهای مخاطبان خود را شناسایی و آنالیز نمایند که در این احتیاجها نسبت به گذشته چه تغییراتی حاصل شده است. این امر در بهبود فرآیند کاری و ارتقای سیستم های ارتباطی یاری خواهد نمود چراکه در این زمینه رقبای خارجی وجود داشت و طیف وسیعی از این ابزارهای وارداتی در کشور در حال بهره برداری است.

وی یادآور شد: سیستمی که ما در این راستا طراحی کردیم، توانسته است جایگزین سیستم های وارداتی مورد استفاده ارگان ها و شرکت ها گردد، نمونه آن کاربردی شدن این سیستم در پروژه 2020 شرکت مخابرات در کل کشور اشاره نمود.

فیاض فر تاکید نمود: بانک مسکن، بانک ملت، پست تیپاکس و فرودگاه امام از جمله مراکزی هستند که در آن ها سیستم ارتباطی این شرکت جایگزین نمونه خارجی شده است و موجب شد تا خروج ارز از کشور مدیریت گردد، ضمن آنکه محصول بومی دانش بنیان جایگزین نمونه های خارجی گردد.

فیاض فر با اشاره به پروژه 2020 شرکت مخابرات ایران، گفت: این پروژه مربوط به پشتیبانی و فروش ADSL مخابرات ایران به عنوان دومین مرکز تماس کشور است. بزرگترین مرکز تماس کشور همراه اول و بعد از آن شرکت مخابرات قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 921

به "جایگزین شدن سیستم تماس دانش بنیان بومی در پروژه 2020 شرکت مخابرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگزین شدن سیستم تماس دانش بنیان بومی در پروژه 2020 شرکت مخابرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید