خبرنگاران برترین های پارک فناوری پردیس در سال 98 معرفی شدند

به گزارش اوج باور، تهران- خبرنگاران- یازده شرکت و سازمان امروز درجشنواره برترین های سال 98 پارک فناوری پردیس باحضور سورنا ستاری معاون علمی و فناور رییس جمهور معرفی شدند.

خبرنگاران برترین های پارک فناوری پردیس در سال 98 معرفی شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش خبرنگاران، برترین های پارک فناور پردیس با توجه به سرفصل های صادرات محصولات و خدمات فناورانه، همکاری با طرف های خارجی، همکاری با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، توسعه اقتصادی، هم افزایی بین شرکت ها در مجموعه داخل پارک، فراوری و توسعه فناوری و ارتقا و توسعه سازمانی و مسئولیت اجتماعی معرفی و امروز با اهدای لوح و تندیس تقدیر شدند.

دربخش سازمان برتر همکار پارک، شرکت برق منطقه ای تهران عظیم در جهت تامین زیر ساخت پایدار برق پارک و تعریف همکاری و عقد قرار داد پژوهشی با شرکت های عضو پارک تقدیر شد.

شرکت آسان پرداخت پرشین در بخش پیشگام نیکوکاری در ایفای مسوولیت اجتماعی برتر شناخته شد.

در بخش شرکت برتر مرکز رشد در توسعه اقتصادی و کسب بازار نیز شرکت توسعه ارتباطات راشا برای انعقاد 5 میلیارد ریال قرار داد با مجموعه های عظیم مانند ایرانسل و آسیا تک و شروع صادرات محصولات به جمهوری آذربایجان تقدیر شد.

برترین شرکت برتر مرکز رشد فناوری نخبگان، شرکت ژرف اندیشان زیست بسپار فعال در حوزه فناوری های زیستی و فراوری پانسمان های پیشرفته به دلیل جذب 20 میلیارد ریال قرار داد مشارکت و جذب سرمایه، اجرای 3 پروژه پژوهشی با سایر دستگاه ها و اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو شناخته شد.

در این جشنواره صادر کننده برتر، شرکت فرآورده های پویش دارو فعال حوزه زیستی و فراوری داروهای نوترکیب به دلیل صادرات داروهای بیولوژیک به ارزش تقریبی 1.4 میلیون یورو به کشورهای همجوار در سال 98 شد.

شرکت برتر در همکاری فناورانه با طرف های خارجی نیز در این دوره از جشنواره شرکت نیرو مکانیک آسیا فعال در حوزه مکانیک و تعمیرات اساسی توربین های گازی به دلیل قرار داد همکاری در اورهال توربین با کشور روسیه معرفی گردید.

شرکت برتر در همکاری با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی داخلی شرکت نرم افزار وسخت افزار ایران (نوسا) فعال در حوزه نرم افزار و فراوری پلتقرم های اداری و اقتصادی به دلیل تعریف 8 پروژه همکاری مشترک با دانشگاه های مطرح کشور در قالب خاتمه نامه، کارآموزی و به کارگیری اعضای هیات علمی در پروژه های پژوهشی معرفی و تقدیر شد.

شرکت برتر در فراوری و توسعه فناوری نیز در این جشنواره شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد اریان (فتاپ) فعال در حوزه نرم افزار و فراوری پلتفرم های سازمانی به دلیل طراحی و فراوری 3 محصول جدید شامل سامانه شبیه سازی سه بعدی محیط (فالکون) ، سامانه کنترل و نظرات بر محیط های صنعتی (فینتورینگ) و سخت افزار مدیریت شبکه خاتمهه های فروش و توسعه و ارتقا یک محصول با عنوان سامانه سرزمین هوشمند پارت شد همچنین این شرکت در بخش شرکت برتر در ارتقا و توسعه سازمانی نیز جز برترین ها معرفی گردید.

هم افزای برتر در این دوره از جشنواره، شرکت کارفن پرداز مبتکر مانا فعال در حوزه طراحی و ساخت سامانه های توموگرافی به دلیل همکاری با دو شرکت عضو پارک به ارزش 1.2 میلیارد ریال معرفی گردید.

برترین شرکت پارک در جشنواره برترین های سال 98 شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران (نوسا) به دلیل توسعه متوازن شرکت در ابعاد فنی، اقتصادی و سازمانی در سال 98 شناخته و معرفی گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 541

به "خبرنگاران برترین های پارک فناوری پردیس در سال 98 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برترین های پارک فناوری پردیس در سال 98 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید