جمع آوری سازه الحاقی گراند هتل قزوین در فاز جدید بازسازی این بنای تاریخی

به گزارش اوج باور، معاون میراث فرهنگی قزوین گفت: در فاز جدید ساماندهی و بازسازی بنای تاریخی گراند هتل، بخش الحاقی واقع در ضلع شمالی مجموعه به منظور احداث ساختمان اقامتی مقاوم جمع آوری می گردد.

جمع آوری سازه الحاقی گراند هتل قزوین در فاز جدید بازسازی این بنای تاریخی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، احسان نورانی صبح روز چهارشنبه 22 مرداد 1399 با اعلام این خبر اضافه نمود: این بنای الحاقی مربوط به دوره پهلوی دوم دارای سازه آجری است که سقف طبقات آن با استفاده از تیرآهن و سقف نهایی به صورت شیروانی ساخته شده است. در راستای اجرای مفاد قرارداد واگذاری این پروژه به شرکت مجری طرح (سمگا) که در سال 1396 منعقد شده، بنای مذکور به منظور احداث ساختمان اقامتی با سازه مقاوم مطابق با استانداردهای روز و ضوابط ملی ساختمان در فاز جدید بازسازی جمع آوری می گردد.

او اظهار کرد: همچنین در این مرحله اقدامات تکمیلی بازسازی بنا شامل استحکام بخشی پوشش سقف اجرا خواهد شد و در نهایت با سرانجام عملیات سازه ای در امسال ساماندهی تزئینات بنا شروع می گردد.

عملیات اجرایی پروژه ساماندهی و بازسازی گراند هتل قزوین با مشارکت صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی کشور و واگذاری این پروژه به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) به عنوان مجری طرح از آبان ماه سال 98 شروع شد و فرایند بازسازی آن ادامه دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 449

به "جمع آوری سازه الحاقی گراند هتل قزوین در فاز جدید بازسازی این بنای تاریخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری سازه الحاقی گراند هتل قزوین در فاز جدید بازسازی این بنای تاریخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید