خانه هنرمندان ایران میزبان مستند سُس، رنگ، تفنگ می گردد

به گزارش اوج باور، مستند سُس، رنگ، تفنگ به کارگردانی محمد معیری 19 دی ماه در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید.

خانه هنرمندان ایران میزبان مستند سُس، رنگ، تفنگ می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای گرین روف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، این مستند که متشکل از سه قسمت اصلی است، بر پایه های مفاهیم روانکاوانه روایت گر غلظت زندگی است، با روشی نوآورانه ساخته است. افراد و لوکیشن ها در این مستند عبارتند از؛ قسمت سس و سر آشپز کافه رستوران لئون که دستور تهیه سس مخصوص را آموزش میدهد، قسمت رنگ و یکی از شرکای کارخانه رنگسازی بردیا در شهر اشتهارد که نحوه فراوری رنگ را بیان می نماید و قسمت سوم؛ فروشگاه اسلحه فروشی عقاب در خیابان فردوسی و مدیر فروشگاه که اطلاعات و خاطراتی در مورد تفنگ های شکاری موجود در فروشگاه را اعلام می نماید.

طرح اولیه این مستند از علی اشکان نژاد بوده و از دیگر عوامل گروه که کارگردان را در این مستند کمک می نمایند می توان به؛ تدوین: نسیم تیمورپور و امیرحسین زمزم ، تصویر: امیرحسین زمزم و زهرا عبدی ، صداگذاری: سپهر بحرایی ، طراح صحنه و لباس: فریبا مهبد ، مشاور فراوری: علی اشکان نژاد ، طراح پوستر، سمیرا ابطحی ، مدیر روابط عمومی، امیر پارسائیان مهر اشاره نمود.

دکتر معیری که قبلا آثاری از وی در تئاتر در زمینه سایکو درام شاهد بودیم، معتقد است که با بستر هنر میتوان مفاهیم پیچیده فلسفی و روان شناسی را به ساده ترین زبان برای مخاطب عام روایت نمود، لذا همیشه سعی دارد تا با گونه های مختلف هنری، روایت گر اینگونه مفاهیم باشد.

یاد آور می گردد، مستند سُس، رنگ، تفنگ ساعت 17:30 روز پنجشنبه مورخ 19 دیماه در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برای عموم علاقه مندان اکران می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 67

به "خانه هنرمندان ایران میزبان مستند سُس، رنگ، تفنگ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه هنرمندان ایران میزبان مستند سُس، رنگ، تفنگ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید