خبرنگاران مجمع وزیران ادوار: مردم از رفت و آمد و مسافرت های غیرضروری پرهیز نمایند

به گزارش اوج باور، تهران- خبرنگاران- مجمع وزیران ادوار در نامه ای به وزیر بهداشت ضمن قدردانی از خدمات وی و جامعه پزشکی که در این شرایط سخت مالی و کمبود تجهیزات لازم از بذل جان برای سلامت مردم فرونگذاشتند، از مردم خواستند تا ظرف یک ماه آینده از رفت و آمد و مسافرت های غیرضرور پرهیز نمایند.

خبرنگاران مجمع وزیران ادوار: مردم از رفت و آمد و مسافرت های غیرضروری پرهیز نمایند

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

مجمع وزیران ادوار روز چهارشنبه در نامهای خطاب به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشت: اعضای مجمع وزیران ادوار، که هر یک ظرف 4 دهه گذشته مسئولیتهای مختلف داشته و پهنای کارهای طاقتفرسا را در ادوار مختلف دیده و تلخی ایام سخت را چشیدهاند، اذعان دارند در حال حاضر مردم کشورمان در یک ابتلای عظیم بسر میبرند و تا به امروز بار سنگین این مسئولیت بر دوش جنابعالی، مدیران آن وزارتخانه، پزشکان ارجمند و پرستاران بوده است که در صف مقدم مبارزه علیه این آفت جهانی هستند.

این نامه اضافه نمود: مردم کشور شاهد کوششهای صادقانه و کوششهای مخلصانه و شبانهروزی جنابعالی و همکاران جان بر کفتان تا نیل به شهادت، هستند.

مجمع وزیران ادوار توضیح داد: بنابراین بنا به روایتی منصوب به حضرت علی ابن موسی الرضا، علیه آلاف التحیه والثناء، که فرمودند من لم یشعر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل، (هر که سپاس مردم نعمت دهنده را نگوید، سپاس خدای عظیم را نگفته است)، بر خود لازم میدانند تا از خدمات شایسته و برجسته جنابعالی، مدیران، پزشکان، پرستاران و همه کارکنان وابسته به آن وزارتخانه خاضعانه تشکر و سپاسگزاری نمایند که در این شرایط سخت و حصر مالی کشور و در تنگناها و کمبود اختیارات و امکانات و تجهیزات لازم، بازهم از بذل جان برای سلامت مردم فرو نگذاشتهاید.

این نامه اعلام کرد: در ضمن امید است با توجه به ابعاد فراگیر مالی، اجتماعی، امنیتی و قضائی شیوع ویروس کرونا که تبعات آن بسیار فراتر از حوزه اختیارات و مسئولیتهای یک وزارتخانه نظیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، شورای عالی امنیت ملی کشور به ریاست، رییس جمهوری و عضویت فعال همه دستگاههای مؤثر، اعم از رؤسای قوای سهگانه و همچنین فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و نیز عضویت پررنگ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این راه پرخطر را ادامه دهد.

مجمع وزیران ادوار همچنین، صمیمانه و مشفقانه از تمامی آحاد جامعه و مردم، شکیبا و بافرهنگ کشور درخواست میکند که ظرف یک ماه آینده از رفت و آمدهای غیرضرور در سطح شهرها و محلات و نیز مسافرتهای غیرضرور، پرهیز نمایند تا به خواست الهی، کوشش مسئولین مربوط برای کاستن از آلام مردم قرین موفقیت گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 212

به "خبرنگاران مجمع وزیران ادوار: مردم از رفت و آمد و مسافرت های غیرضروری پرهیز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجمع وزیران ادوار: مردم از رفت و آمد و مسافرت های غیرضروری پرهیز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید