خبرنگاران معاون استاندار: مراکز توزیع مستقیم محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی راه اندازی گردد

به گزارش اوج باور، ارومیه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید مراکز مستقیم عرضه محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان راه اندازی گردد که در این رابطه دستگاه های اجرایی مرتبط باید پیگیری لازم را در سریع ترین زمان انجام دهند.

خبرنگاران معاون استاندار: مراکز توزیع مستقیم محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی راه اندازی گردد

ناصر صادقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی اعلام کرد: طی هفته آینده باید این مساله نهایی و محصولات به طور مناسب و با هدف یاری به کشاورز و مردم عرضه گردد.

وی ادامه داد: ارزیابی نظارت بر بازار از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه مسوولان امر قرار گیرد تا متوجه شوند که آیا نظارت ها بر بازار چه تاثیری دارد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی گفت: ستاد تنظیم بازار از تولیدکننده تا مصرف کننده حمایت می نماید و ایجاد تعادل و رابطه منطقی در بازار، اولویت و هدف ستاد تنظیم بازار است.

صادقی با اشاره به اینکه کیفیت آرد و نان تولیدی آذربایجان غربی مورد توجه مسوولان و دستگاه های ذیربط قرار گیرد، اظهارداشت: باید نان تولیدی با کیفیت مناسب در سطح جامعه توزیع گردد و مردم نیز به این امر توجه ویژه دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: تا به امروز 108 هزار مورد بازرسی از اصناف استان صورت گرفته که در این رابطه چهار هزار و 513 پرونده به ارزش 440 میلیارد ریال تشکیل شده است.

غلامرضا بابایی اعلام کرد: همچنین در این مدت یک هزار و 113 مورد شکایت مردمی در موضوعات مختلف در این سازمان ثبت شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به میزان ذخایر استراتژیک این استان، گفت: 21 هزار و 133 تُن ذرت، 19 هزار و 352 تُن جو و 730 تُن کنجاله سویا در انبارهای این استان وجود دارد.

احمد دهقان با اشاره به میزان توزیع نهادهای دامی در آذربایجان غربی، ادامه داد: از ابتدای سال جاری نیز 36 هزار و 410 تُن سویا، 33 هزار و 56 تُن جو و بیش از 53 هزار تُن ذرت در سطح استان توزیع شده است.

وی با اشاره به میزان جوجه ریزی استان در یک ماه گذشته گفت: یک میلیون و 38 هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های این استان صورت گرفته است.

در ادامه این جلسه حاضران نظرهای خود را برای رصد و کنترل دقیق بازار ارائه کردند و تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها و افزایش کیفیت آرد و نان تولیدی استان سنجیده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 532

به "خبرنگاران معاون استاندار: مراکز توزیع مستقیم محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی راه اندازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار: مراکز توزیع مستقیم محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی راه اندازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید