خواب راحت نخست وزیر ژاپن در خانه تسخیر شده!

به گزارش اوج باور، نخست وزیر ژاپن بعد از مستقر شدن در خانه ای که گفته می شد به وسیله ارواح تسخیر شده گفت به راحتی در آن به خواب می رود.

خواب راحت نخست وزیر ژاپن در خانه تسخیر شده!

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن بعد از اینکه به اقامتگاه رسمی دولت این کشور نقل مکان نموده گفت: به رغم شایعاتی مبنی بر وجود ارواح در این ساختمان از اقامت خود راضی هستم.

آقای کیشیدا نخستین نخست وزیری است که طی 9 سال گذشته در اقامتگاه رسمی نخست وزیری ژاپن مستقر شده و در پاسخ به سوال خبرنگاران گفته است که خواب راحتی در آنجا دارد.

سخنان نخست وزیر ژاپن به این علت درباره نحوه آسایش و خواب در اقامتگاه رسمی نخست وزیر مورد توجه قرار گرفته که بسیاری این ساختمان را تسخیر شده و محل رفت و آمد ارواح می دانند.

اقامتگاه رسمی نخست وزیر که در مرکز توکیو واقع شده طی سال های پیش خالی بوده و یوشیهیده سوگا و شینزو آبه، نخست وزیرهای پیشین ژاپن تمایلی به اسکان در این خانه تسخیر شده نداشتند.

این اقامتگاه در سال 1936 صحنه وقوع یک کودتا بوده که در آن چندین مقام ارشد از جمله وزیر دارایی به وسیله افسران جوان ارتش امپراتوری ژاپن ترور شدند.

این در حالیست که فومیو کیشیدا روز دوشنبه در واکنش به شایعات موجود گفت که از همان نخستین شب های اقامت در ساختان اقامتگاه رسمی رئیس دولت احساس طراوت و شادابی داشته و شب ها به راحتی خوابیده است. نخست وزیر ژاپن در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از او درباره یکی از ارواح معروف اقامتگاه پرسیده بود گفت: دیشب خوب خوابیدم و هنوز هیچکدام از آن ها را ندیده ام.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1262

به "خواب راحت نخست وزیر ژاپن در خانه تسخیر شده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواب راحت نخست وزیر ژاپن در خانه تسخیر شده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید