سفر وزیر خارجه کره جنوبی به توکیو لغو شد

به گزارش اوج باور، خبرنگاران: کره جنوبی امروز در اعتراض به بازدید مقامات ژاپن از مکان یادبود جنایتکاران جنگی این کشور سفر وزیر خارجه خود را به توکیو لغو کرد.

سفر وزیر خارجه کره جنوبی به توکیو لغو شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لحظه آخری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، کره جنوبی امروز (دوشنبه) در اعتراض به بازدید مقامات ژاپن از مکان یادبود جنایتکاران جنگی این کشور سفر یون بیونگ سه وزیر خارجه خود را به توکیو لغو کرد.

وزارت خارجه کره جنوبی با انتشار بیانیه ای نگرانی و تاسف عمیق خود را درباره بازدید مقامات ژاپن از معبد یاسوکونی ابراز و تاکید نمود که این معبد یاد تهاجم این کشور و خسارت های فراوانی را که توکیو در گذشته به کشورهای همسایه خود رسانده است گرامی می دارد.

تارو آسو معاون نخست وزیر ژاپن و کیجی فورویا رئیس کمیته امنیت ملی این کشور روز گذشته به طور جداگانه از این معبد بازدید کردند.

این در حالی است که یادبود کسانی که پس از تسلیم ژاپن در جنگ جهانی دوم به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه و اعدام شده اند در این معبد نگه داشته می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 90

به "سفر وزیر خارجه کره جنوبی به توکیو لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر وزیر خارجه کره جنوبی به توکیو لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید