درخواست رسمی استقلال برای بازگشت اللهیار؛ خط حمله آبی ها ترسناک تر از همیشه

به گزارش اوج باور، صیادمنش که حتی فرصت کسب تجربه در لیگ ایران هم پیدا نکرده بود با ترانسفری زودهنگام راهی ترکیه شد تا تجربه ای تلخ از این انتقال داشته باشد.

درخواست رسمی استقلال برای بازگشت اللهیار؛ خط حمله آبی ها ترسناک تر از همیشه

به گزارش خبرنگاران اللهیار صیادمنش مهاجم سابق استقلال در آستانه بازگشت به این تیم واقع شده است. صیادمنش که بعد از حضور در لیگ ترکیه و باشگاه فنرباغچه نتوانست در ترکیب این تیم جایگاه مناسبی پیدا کند به صورت قرضی راهی استانبول اسپور در لیگ یک ترکیه شد که در این تیم هم پیروز نشد توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

دیروز رسانه های ترکیه خبر از واگذاری قرضی او به باشگاه هایی در لیگ اوکراین و روسیه داده بودند اما امروز اعلام شد ستاره جوان سابق استقلال به مسئولان این باشگاه پیغام فرستاده که حاضر به بازگشت به این تیم است و طبق شنیده ها قرار است مدیران استقلال فردا با ارسال نامه ای رسمی خواستار بازگشت او به جمع آبی ها شوند.

صیادمنش که حتی فرصت کسب تجربه در لیگ ایران هم پیدا نکرده بود با ترانسفری زودهنگام راهی ترکیه شد تا تجربه ای تلخ از این انتقال داشته باشد. در صورت موافقت فنرباغچه با بازگشت صیادمنش استقلال در لیگ بیستم خط حمله ترسناک تری حتی نسبت به فصل قبل خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 535

به "درخواست رسمی استقلال برای بازگشت اللهیار؛ خط حمله آبی ها ترسناک تر از همیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست رسمی استقلال برای بازگشت اللهیار؛ خط حمله آبی ها ترسناک تر از همیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید