رونمایی از یک گوشی مجذوب کننده تازه با نشان TCL

به گزارش اوج باور، شرکت TCL اخیراً از تلفن هوشمند جدیدی با نام Thunderbird FF1 در کشور چین رونمایی کرد که در واقع از طریق برند فرعی TCL FFALCON پیشرفته است. این گوشی با مشخصاتی همچون صفحه نمایش 6.67 اینچی 120 هرتزی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی و چیپست Qualcomm Snapdragon 690 5G، ویژگی های هیجان انگیزی از یک گوشی شاخص و مجذوب کننده را به نمایش می گذارد.

رونمایی از یک گوشی مجذوب کننده تازه با نشان TCL

به گزارش خبرنگاران، شرکت TCL اکنون دارای یک تلفن هوشمند نو با نام FFALCON Thunderbird FF1 است. FFALCON یک برند فرعی TCL است که تلویزیون و تجهیزات صوتی خانگی را در چین می فروشد و اکنون با افزودن Thunderbird FF1 به محصولات خود، به حوزه تلفن های هوشمند هم راه یافته است. طبق گزارش های رسمی، این گوشی مجذوب کننده از طریق از طریق یک شریک ODM مستقل تولید شده و شرکت FFALCON گوشی مورد نظر را توسعه داده است. اما این گوشی تازه وارد دارای چه مشخصات و ویژگی هایی است که آن را در نگاه کارشناسان مجذوب کننده نشان داده است.

مشخصات و ویژگی های FFALCON Thunderbird FF1

گوشی هوشمند FFALCON Thunderbird FF1 دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD است که وضوح تصویر Full HD+ ، نسبت تصویر 20: 9 و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. برش دوربین به شکل قرص بر روی صفحه نمایش دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. در سمت دیگر ماژول دوربین مربعی که در پشت FFALCON Thunderbird FF1 قرار گرفته است، دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز کمکی عمق 2 مگاپیکسلی است.

گوشی FFALCON Thunderbird FF1 از اتصال 5G پشتیبانی می کند و روی سیستم عامل اندروید 11 نصب می شود. FF1 مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon 690 5G و 8 گیگابایت رم است که با دو حافظه ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایت ارائه می شود. این گوشی همچنین یک باتری 4300 میلی آمپری دارد که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند. گفته می شود این سیستم شارز سریع می تواند باتری خالی گوشی را در عرض 40 دقیقه به طور کامل شارز کند. سایر ویژگی های موجود در دستگاه شامل پشتیبانی از دو سیم کارت،5G/4G ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.1 ، GPS و پورت USB-C است.

قیمت و در دسترس بودن FFALCON Thunderbird FF1

بر اساس اطلاعات موجود گوشی هوشمند Thunderbird FF1 در دو رنگ مشکی و سبز عرضه خواهد شد. علاوه بر این، گوشی نو FF1 در دو پیکربندی ارائه می شود که نسخه پایه 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 2499 یوان (معادل 385 دلار آمریکا)، در دسترس خواهد بود. نسخه بالاتر 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی هم برچسب قیمت 2799 یوان (معادل 432 دلار آمریکا) را دارا است. پیش فروش این گوشی هوشمند در تاریخ 6 سپتامبر (حدود یک هفته دیگر) در چین آغاز می شود در حالی که فروش رسمی در 10 سپتامبر انجام می شود.

منبع: gsmarena، gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1112

به "رونمایی از یک گوشی مجذوب کننده تازه با نشان TCL" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از یک گوشی مجذوب کننده تازه با نشان TCL"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید