سراج: اسکوچیچ بخواهد تصمیمی بگیرد، پس از بازی اجرایی می نماید، به سرمربیگری صنعت نفت فکر نمی کنم

به گزارش اوج باور، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اسکوچیچ گفت به خاطر اتفاقات اخیر، فردا به اندازه دو نشست خبری صحبت و اگر تصمیمی داشته فردا همان جا اعلام می نماید.

سراج: اسکوچیچ بخواهد تصمیمی بگیرد، پس از بازی اجرایی می نماید، به سرمربیگری صنعت نفت فکر نمی کنم

به گزارش خبرنگاران از آبادان، بهنام سراج که به جای اسکوچیچ در نشست خبری قبل از ملاقات تیمش مقابل پرسپولیس حضور یافته بود، گفت: باید مرا تحمل کنید. من خیلی دوست ندارم جلوی دوربین باشم، اما این وظیفه ای است که اسکوچیچ و باشگاه به من محول نموده است. اسکوچیچ گفت به خاطر اتفاقات اخیر، فردا (شنبه) به اندازه دو نشست خبری صحبت می نماید.

وی ادامه داد: هفته گذشته بازی نسبتاً بدی ارائه کردیم و در حالی که می توانستیم در جدول چند پله صعود کنیم، شکست خوردیم. فوتبال ما را تنبیه کرد و بچه ها متوجه شدند اگر خوب تمرین ننمایند، نمی توانند نتیجه خوبی به دست بیاورند.

سراج با بیان اینکه بازیکنان صنعت نفت انگیزه زیادی دارند، گفت: زمانی که بچه ها باانگیزه هستند، بازی خوبی به نمایش می گذارند. آنها این بار هم قول دادند به خاطر مردم و شرایط تیم، فردا شکست در بازی قبل (برابر نفت مسجدسلیمان) را جبران نمایند و سه امتیاز را بگیرند. اگر ببریم می توانیم چند پله در جدول صعود کنیم.

مربی صنعت نفت در مورد غایبان این تیم برابر پرسپولیس توضیح داد: محروم و مصدوم نداریم. حسین بغلانی می توانست به ما یاری کند که به دلایلی، مدت هاست در اختیار ما نیست. بقیه بازیکنان آماده هستند.

سراج درباره احتمال جدایی دراگان اسکوچیچ از صنعت نفت گفت: بهتر است فردا از خودش سوال کنید. من از جزئیات ماجرا خبر ندارم، اما اسکوچیچ به جز یک جلسه تمرین که آن موقع در نشست هیئت مدیره بود، در همه جلسات تمرین حضور داشت. اسکوچیچ روی این بازی حساس است که نتیجه بگیرد و اگر بخواهد تصمیمی بگیرد، پس از بازی آن را انجام می دهد.

وی در مورد حضور رحیم زهیوی در تمرینات نفتی ها و عدم عقد قرارداد با این بازیکن گفت: زهیوی بازیکن بسیار خوبی است، اما مسئله او فنی نبود.

مربی صنعت نفت در این باره که خودش بهترین گزینه برای جایگزینی اسکوچیچ محسوب می گردد، گفت: تا الان اصلاً به سرمربیگری صنعت نفت فکر هم ننموده ام. نام صنعت نفت از من، امثال من و کسانی که اینجا سرمربی بودند، بزرگتر است. بعضی مربیان لطف داشتند و از صنعت نفت و آبادان تعریف کردند، بعضی هم حرف های برعکسی زدند. این نشان می دهد که نباید صنعت نفت را دست هر کسی بدهیم. نام گزینه هایی مطرح است که عملکرد بسیار ضعیف داشته اند و الان خانه نشین هستند که این برای فوتبال آبادان خیلی بد است.

اگر نامی برای سرمربیگری صنعت نفت می بریم، این نام باید بزرگ باشد، نه اینکه از کسی نام ببریم که در هفته پنجم نتوانسته تیمش را کنترل کند و اخراج شده باشد. سراج ضمن بیان این جمله گفت: خیلی کوچکتر از آن هستم که سرمربی صنعت نفت شوم. در صنعت نفت هر وظیفه ای به من بدهند، انجام می دهم و به دنبال سرمربیگری نیستم. الان تمام فکر و ذکر ما، موفقیت تیم است. مطمئن باشید با وجود دراگان و سراج یا بدون آنها، صنعت نفت به راهش ادامه می دهد و سال جاری به موفقیت می رسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آمادگی سرمربیگری صنعت نفت را دارد یا خیر، گفت: باشگاه باید این موضوع را لحاظ کند و من نمی توانم در این باره صحبت کنم. باشگاه صنعت نفت در این خصوص تصمیم می گیرد. پیشنهادهایی درباره مربی خارجی به باشگاه شده و خیلی راضی می شویم که یک مربی خارجی کارنامه دار، این فرایند را ادامه دهد. نه اینکه یک مربی بیاوریم که خانه نشین باشد و کار آنچنانی برای فوتبال انجام نداده باشد. شاید او در گذشته نتیجه نسبی کسب نموده باشد، اما نمی تواند برای فوتبال آبادان کاری کند.

مربی صنعت نفت آبادان درخصوص ملاقات با شاگردان یحیی گل محمدی گفت: اسکوچیچ معمولاً قبل از هر بازی، چند فیلم از ملاقاتهای تیم حریف را می بینید و در شرایطی که اکنون بررسیور نداریم، او در بررسی بسیار باهوش است. اسکوچیچ بازی قبلی پرسپولیس را دیده است. می دانیم با آمدن یحیی گل محمدی به پرسپولیس، شوکی به تیم وارد شده و بازیکنان پرسپولیس انگیزه مضاعفی گرفتند، اما آنها باید بدانند فردا کار بسیار سختی در آبادان دارند.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 146

به "سراج: اسکوچیچ بخواهد تصمیمی بگیرد، پس از بازی اجرایی می نماید، به سرمربیگری صنعت نفت فکر نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراج: اسکوچیچ بخواهد تصمیمی بگیرد، پس از بازی اجرایی می نماید، به سرمربیگری صنعت نفت فکر نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید