سفر ضد چینی سه سناتور آمریکایی به تایوان

به گزارش اوج باور، سه سناتور آمریکایی در اقدامی تحریک آمیز علیه چین، به تایوان سفر می کنند تا با رئیس جمهور این منطقه دیدار کنند.

سفر ضد چینی سه سناتور آمریکایی به تایوان

اگر علاقمند به سفر با بهترین بهترین تور آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر علاقمند به سفر با بهترین بهترین تور آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور قیمت پایین آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان نوروزی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور های ارزان آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا پاییز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور نوروزی ارزان آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا بهار هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور امریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور نوروز آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور نوروز آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، علی رغم هشدارهای قبلی چین، سه سناتور آمریکایی روز یکشنبه به تایوان سفر می کنند تا مسائل امنیتی و موضوعات دیگر را با رئیس جمهور و مقامات این منطقه به بحث بگذارند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، به گفته سفارت آمریکا در تایپه، تامی داکوورث و دن سالیوان از اعضای کمیته نیروهای مسلح و کریستوفر کونز عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در این سفر حضور دارند.

دفتر ریاست جمهوری تایوان نیز به طور جداگانه گفت، این سناتورها با سای اینگ وِن رئیس جمهور این منطقه دیدار خواهند کرد.

اواخر فروردین امسال نیز یک هیات غیر رسمی آمریکا شامل کریس تاد سناتور اسبق این کشور به همراه ریچارد آرمیتاژ و جیمز استاینبرگ قائم مقام های پیشین وزارت خارجه آمریکا راهی تایوان شدند.

ژائو لیجیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین در یک کنفرانس خبری با انتقاد از این اقدام تحریک آمیز آمریکا گفت: در این خصوص، ما اعتراض شدید خود را به آمریکا اعلام کرده ایم و از آن ها می خواهیم تا از ارسال هرگونه سیگنال اشتباه به نیروهای حامی استقلال تایوان خودداری کنند.

پکن، تایوان را بخشی از سرزمین متعلق به چین می داند اما تایوانی ها بر این موضوع تاکید دارند که آنها از سال 1949 یک کشور مستقل شده اند.

ایالات متحده آمریکا در سال 1979 رسما تحت سه اعلامیه رسمی مشترک واشنگتن با پکن، سیاست چین واحد را به رسمیت شناخت و روابط دیپلماتیک خود با تایوان را قطع کرد.

به رغم تعهد رسمی واشنگتن به پکن، طی سال های اخیر روسای جمهور آمریکا از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات اقداماتی مغایر با سیاست چین واحد از قبیل فروش تسلیحات نظامی و برقراری مراودات دیپلماتیک با تایوان انجام داده اند.

همچنین نیروی دریایی آمریکا چندین بار و به بهانه دفاع از آزادی ناوبری در آب های بین المللی و به قصد حمایت از جدایی طلبان تایوان، کشتی های جنگی خود را از تنگه تایوان عبور داده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 978

به "سفر ضد چینی سه سناتور آمریکایی به تایوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ضد چینی سه سناتور آمریکایی به تایوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید