طراحی سامانه های اطلاع رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی با کوشش شرکت جمعی از فارغ التحصیلان و دانشجویان برتر

به گزارش اوج باور، مدیرعامل شرکت فناوران طرح و توسعه سپنا گفت: اعضای این شرکت فارغ التحصیلان دانشگاه تهران و دانشجویان دانشگاه های برتر هستند که توانستیم سامانه های اطلاع رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی را طراحی کنیم.

طراحی سامانه های اطلاع رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی با کوشش شرکت جمعی از فارغ التحصیلان و دانشجویان برتر

علیرضا مهرگو، مدیرعامل شرکت فناوران طرح و توسعه سپنا در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره فعالیت این شرکت بیان نمود: شرکت ما از سال 1385 با تیمی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران و دانشجویان برتر دانشگاه ها تشکیل و سال 1390 به صورت رسمی ثبت شد.

وی ادامه داد: رویکرد ما طراحی سیستم های ترکیبی براساس علوم روز است، به این صورت که تجهیزات مکانیکی، الکترونیکی، کنترل و نرم افزار را بتوانیم همپوشانی داشته باشیم و سیستم های ترکیبی را به شکلی تازه طراحی و عرصه کنیم.

مهرگو گفت: از آنجایی که طراحی محصول احتیاجمند این است که یک حوزه کاری را به صورت تخصصی دربرداشته باشد، سیستم های حمل و نقل به خصوص سیستم هایی که در حوزه ریلی مورد احتیاج است را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت فناوران طرح و توسعه سپنا اضافه نمود: از این رو از سال 1390 وارد شرکت بهره برداری مترو شدیم و توانستیم بیش از 10 محصول را طراحی و بر روی سامانه های ایستگاهی و قطار، نصب و راه اندازی کنیم. با هدف توسعه محصول و اضافه کردن محصولات متنوع به سبد محصولات شرکت، سامانه های اطلاع رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی را طراحی کردیم که پس از طراحی و ارائه در جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی پیروز به کسب رتبه نخست شدیم. بعلاوه با ارائه این سامانه در جشنواره رسانه های دیجیتال توانستیم رتبه دوم را کسب کنیم.

وی بیان کرد: برنامه های آینده شرکت برای افزایش سبد محصولات شرکت، طراحی سیستم های هوشمند براساس اینترنت اشیا در حوزه های هواشناسی، حمل و نقل و هوش مصنوعی است. تمام کوشش ما این است که سیستم هایی بر پایه دانش و فناوری روز جهان طراحی کنیم که ایران را از واردات قطعات بسیار بی احتیاج کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1403

به "طراحی سامانه های اطلاع رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی با کوشش شرکت جمعی از فارغ التحصیلان و دانشجویان برتر" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی سامانه های اطلاع رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی با کوشش شرکت جمعی از فارغ التحصیلان و دانشجویان برتر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سامانه های اطلاع رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی با کوشش شرکت جمعی از فارغ التحصیلان و دانشجویان برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید