فعلاً خطری استقلال را تهدید نمی کند، وکلای استقلال با دست پر به سوئیس می فرایند

به گزارش اوج باور، با انتشار خبر پیوستن استراماچونی به الغرافه قطر بعضی مدعی شدند استقلال به واسطه عدم پرداخت مطالبات وی با جریمه سنگینی روبرو خواهد شد.

فعلاً خطری استقلال را تهدید نمی کند، وکلای استقلال با دست پر به سوئیس می فرایند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، همزمان با انتشار خبر پیوستن آندره آ استراماچونی به باشگاه الغرافه قطر بعضی جریان های خبری مدعی شدند استقلال به واسطه عدم پرداخت مطالبات سرمربی ایتالیایی پیشین خود با جریمه سنگینی روبرو خواهد شد و ممکن است این جریمه با کسر امتیاز همراه باشد!

طبیعی بود که با انتشار چنین خبری، نگرانی بزرگی در جامعه طرفداران این باشگاه به وجود آمد، اما آنالیز های خبرنگار اندازه حکایت از این دارد تا زمان آنالیز پفراینده از سوی دادگاه عالی ورزش (cas) هیچ خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی کند، از سویی دیگر هنوز شانس موفقیت استقلال از بین نرفته بلکه وکلای باشگاه استقلال امیدوارند با ارائه مدارک مستند مانع از تکرار محکومیت آبی پوشان در این پفراینده شوند.

هرچند تیم حقوقی استقلال به علت مفتوح بودن پفراینده در دادگاه عالی ورزش اطلاعات دقیقی ارائه نمی نمایند تا خللی در فرایند رسیدگی به وجود نیاید، اما شنیده می گردد چند نکته مهم نزد وکلای طرف ایرانی وجود دارد که می تواند قاعده بازی را به کلی تغییر دهد.

بر اساس پیگیری های خبرنگار اندازه، گویا باشگاه استقلال دست نوشته ای از استراماچونی دارد که وی شخصا اسم نموده مدت قرارداد فی مابین از دو سال به یکسال کاهش یابد که این اتفاق به واسطه همزمانی با بروز بعضی مسائل طرفین نشان می دهد سرمربی ایتالیایی با پیش زمینه قبلی در پی فسخ و دریافت غرامت بوده است.

از طرفی ماجرای معرفی حساب بلاک شده در یکی از بانک های اروپایی از سوی استرا به باشگاه استقلال و عدم اطلاع رسانی رسمی این مساله به باشگاه استقلال از دیگر نکات بحث برانگیز پفراینده است که می تواند زمینه اثبات حقانیت طرف ایرانی را فراهم آورد.

به نظر می آید به واسطه پیچیدگی های حاکم بر این پفراینده فرایند رسیدگی به اعتراض ایران و آنالیز پفراینده شکایت استراماچونی زمان زیادی را احتیاج داشته باشد، دقیقا همان اتفاقاتی که بابت پفراینده شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال رقم خورد لذا هیچ خطری در برهه کنونی استقلال را تهدید نمی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1074

به "فعلاً خطری استقلال را تهدید نمی کند، وکلای استقلال با دست پر به سوئیس می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلاً خطری استقلال را تهدید نمی کند، وکلای استقلال با دست پر به سوئیس می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید