قالیباف به روسیه می&zwnjرود

به گزارش اوج باور، تهران (پانا) - ویچسلاو والودین، رئیس دومای (مقننه) روسیه گفت که نمایندگان این مجلس دیدارهای حضوری با همکاران خارجی خود را در امسال از سر می گیرند و قالیباف رئیس مجلس ایران هم در ماه جاری به مسکو سفر می نماید.

قالیباف به روسیه می&zwnjرود

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایرنا، والودین به رسانه ها گفت: با توجه به شرایط همه گیری معتقدیم درست خواهد بود که ما فرایند پیشین ارتباطات را از سر بگیریم و سفر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ایران به روسیه هم تا آخر ماه جاری (میلادی) پیش بینی می گردد.

وی توضیح داد: نمایندگان دوما ملاقاتهای حضوری با همکاران خارجی خود را در امسال از سر می گیرند و بر همین اساس سفر به بعضی از کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران، ویتنام، صربستان و ترکیه را برنامه ریزی نموده ایم.

رئیس دومای روسیه با بیان اینگه ما به تدریج فرایند پیشین قبل از همه گیری کرونا را از سر می گیریم، گفت: سال بعد به لحاظ همه گیری، برای ما باید سال تحول باشد.

رئیس کمیته روابط خارجی دومای دولتی روسیه در سفر تابستان امسال به تهران و در ملاقات با رئیس مچلس شورای اسلامی از محمد باقر قالیباف برای سفر به روسیه دعوت نموده بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 705

به "قالیباف به روسیه می&zwnjرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف به روسیه می&zwnjرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید