مسابقه ملی کتابخوانی کرامت با جوایز مادی و معنوی برگزار می گردد

به گزارش اوج باور، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی انتشارات به نشر، حسین سعیدی، مدیرعامل انتشارات به نشر با بیان اینکه در کتاب امام رضا(ع) و کرامت انسانی، نمونه هایی از تعالیم اسلامی درباره کرامت انسانی که در گفتار و رفتار امام رضا(ع) عینیت یافته گردآوری شده است، گفت: در این نوشته سعی شده آموزه های امام رضا(ع) که هر یک به نوعی کرامت انسان ها را آشکار ساخته و صندلی و منزلت خدایی آن ها را گوشزد نموده است بیان گردد تا دوستداران امام در این راه گام بردارند و رضا خدا و خشنودی امام را به دست آورند.

مسابقه ملی کتابخوانی کرامت با جوایز مادی و معنوی برگزار می گردد

سعیدی ادامه داد: کتاب امام رضا(ع) و کرامت انسانی به قلم استاد محمد حکیمی در 135 صفحه، قطع رقعی در 38 موضوع مانند حقوق برادری، امانت داری، کرامت انسانی در داوری، کرامت انسانی و دیگر حقوق واجب و... سعی بر زنده کردن روح و عقاید انسانی متأثر از جلوه های اخلاقی و کرامات امامان معصوم (ع) به ویژه امام رضا(ع) دارد.

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در تشریح برگزاری هشتمین پویش مطالعاتی این مجموعه از سال 95 تا به امروز گفت: پویش های مطالعاتی و مسابقه های کتابخوانی ریحانه 1 و 2 و 3 ، درهوای انقلاب، مهمان امام، اوسنه گوهرشاد، دعبل و زلفا، هفت عنوان قبلی مسابقات کتابخوانی بودند و سال جاری نیز از دهه کرامت تا دهه پایانی ماه صفر هشتمین پویش مطالعاتی به نشر با موضوع کتاب امام رضا(ع) و کرامت انسانی برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در این پویش تمامی کتاب های مسابقه همراه با کارت ویژه با کد منحصر به فرد در مسابقه با 40 درصد تخفیف پشت جلد و به مبلغ 12 هزارتومان به فروش می رسد و شرکت نمایندگان ضمن مطالعه کتاب با ارسال پاسخ سؤالات که بروی سایت منتشر می گردد همراه با کد قرعه کشی به سامانه پیامکی 30003209، در مسابقه شرکت می نمایند.

سعیدی در مورد جوایز این مسابقه گفت: یک جایزه 8 میلیون تومانی برای یک نفر و 8 جایزه یک میلیون تومانی برای هشت نفر برای این مسابقه پیش بینی شده است.

وی همچنین از پیش بینی دو اتفاق دیگر در قالب برگزاری هشتمین پویش کتابخوانی به نشر اطلاع داد و گفت: باتوجه به موضوع کتاب که یاری به محرومان و فقرزدایی است، از محل خرید کتاب ها، به ازای هر یک نسخه مبلغ هزارتومان به دبیرخانه کتاب نذری جهت تجهیز یک کتابخانه منطقه محروم اختصاص می یابد و همچنین با توجه به اینکه هشتمین پویش مطالعاتی به نشر است، به 8 شرکت نماینده در پویش 8 بسته متبرک فرهنگی به قید قرعه اهدا می گردد.

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) یادآوری کرد: کوشش خواهیم کرد توزیع کتاب امام رضا(ع) و کرامت انسانی بصورت گسترده و در سطح کشور انجام گردد تا علاقمندان به راحتی دسترسی به منبع مسابقه داشته باشند. البته خرید اینترنتی به وسیله سایت www.behnashr.com نیز امکان پذیر است.

سعیدی تأکید کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی به عنوان یک راهبرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این انتشارات مطرح است و به هیچ عنوان موضوع مالی و سود و فروش آثار مدنظر نیست.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 437

به "مسابقه ملی کتابخوانی کرامت با جوایز مادی و معنوی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه ملی کتابخوانی کرامت با جوایز مادی و معنوی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید